حمیدی رئیس کل دادگستری کرمان در نشست شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی:
بسیاری از واحدهای اقتصادی مشکل زیرساخت آب، برق و گاز دارند/برنامه خوبی برای صادرات در استان کرمان داریم

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: خیلی از واحدهای کوچک باوجود سرمایه‌گذاری کلان حتی در زیرساخت های، آب، برق و گاز مشکل دارند.
حمیدی دادگستری کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، ایرنا نوشت: حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در هشتاد و چهارمین نشست شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با موضوع تولید صادرات محور افزود: کارگروه حمایت قضایی و کمیته ستاد اقتصاد مقاومتی را در ساختار شورای راهبری استان کرمان ببینید و قوه قضاییه در این ساختار دیده شود تا به این حوزه کمک کنیم.

 

وی تاکید کرد: در این زمینه محصولات دانش بنیان و گلخانه ای باید با همکاری دولت و بخش خصوصی حمایت شوند.

 

حمیدی همچنین اظهار داشت: بخش خصوصی باید علاوه بر صادرات و تولید حتما در مهار و کاهش تورم نیز نقش آفرینی کند؛ دستگاه قضا نیز در این مسیر پشتیبان بخش خصوصی است.

 

رییس کل دادگستری استان کرمان ابراز داشت: مقام معظم رهبری ۲ مطلب مهار تورم و رشد تولید را در شعار سال گنجاندند که اینها مکمل یکدیگر هستند؛ اگر تورم مهار نشود به تولید و صادرات حتما ضربه می زند.

 

وی اظهار داشت: برنامه خوبی برای صادرات در استان کرمان داریم و ظرفیت های بالای استان همچون پسته، خرما و صنایع مس در اولویت صادرات است اما باید به ظرفیت های کوچکتر نیز توجه کنیم.

 

حمیدی گفت: صنایع دستی کرمان زمانی نماد ایران بود و فرش کرمان دارد جایگاه خود را در دنیا از دست می دهد که این موضوع نتیجه حمایت ضعیف از فرش است و باید در دستور کار اتاق بازرگانی باشد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار