غلامحسین‌پور مسؤول بردسیری پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی کرمان؛
بسیج دانشجویی کرمان پیشتاز برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در کشور/حضور ۵۴۴۰ دانشجوی در این اردوها

مسؤول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان کرمان از برگزاری ۵۱ اردوی راهیان پیشرفت و حضور ۵۴۴۰ دانشجوی در این اردوها طی سال 1401 در داخل و خارج از استان خبر داد.
غلامحسین پور بسیج دانشجویی

به گزارش آسمان بردسیر، فارس نوشت: مسؤول بردسیری پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان کرمان از برگزاری بازدیدهای علمی راهیان پیشرفت برای دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان خبر داد و افزود: در راستای القای روحیه «ما می‌توانیم» وآشنایی قشر دانشجو استان کرمان با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، مجموعه پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی کرمان در سال ۱۴۰۱ اقدام به برنامه‌ریزی بازدیدهای راهیان پیشرفت از صنایع کرد.

 

وی ادامه داد: با حضوری شدن دانشگاه‌ها این بازدیدها با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت که با لطف الهی این مجموعه موفق شد به‌عنوان پیشتاز برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در کشور ۵۴۴۰ نفر از دانشجویان این استان را در قالب ۵۱ اردوی راهیان پیشرفت در ۲۱ مکان بازدیدی متفاوت در دو نوع بازدید یک روزه داخل استانی و چندروزه خارج از استانی را به بازدیدهای راهیان پیشرفت اعزام کند.

 

علیرضا غلامحسین‌پور مشیزی با بیان اینکه از وظایف بسیج دانشجویی القاء روحیه امید و خودباوری به قشر دانشجو و در نتیجه جامعه است، افزود: طرح راهیان پیشرفت را می‌توان تبلور واقعی کلمه ما می‌توانیم دانست و برگزاری اینچنین بازدیدهایی را لزوم آشنایی دانشجویان با پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین نحوه به‌کارگیری رشته‌های دانشگاهی در صنایع برشمرد.

 

وی در ادامه از دیگر اهداف اجرای این بازدیدها را در جهت جهاد تبیین و ایجاد شناخت برای دانشجویان، دادن دید کلان به آنها هم از نظر تخصصی و هم از نظر سیاست‌گذاری و دغدغه‌مند کردن دانشجویان برشمرد تا دانشجویان با احساس نیاز درونی برای کسب توانمندی‌ها قدم بردارند.

 

مسؤول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان کرمان در پایان گفت: مجموعه پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان کرمان در نظر دارد تا بازدیدهای تور راهیان پیشرفت را برای دانشجویان دیگر استان‌ها نیز آغاز کند تا دانشجویان علاقه‌مند که امکان بازدید از صنایع و معادن استان کرمان را ندارند، بتوانند با پیشرفت‌های صنایع و معادن این استان بیشتر بیشتر آشنا شوند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار