|فجرانقلاب| با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان در شهرستان بردسیر صورت گرفت؛
بهره‌برداری از 62 پروژه در حوزه برق و 6 پروژه در خصوص تامین آب آشامیدنی/تحویل 55 واحد مسکونی طرح مسکن ملی در بردسیر

با حضور سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون عمرانی استانداری کرمان در شهرستان بردسیر از طرحهایی با اعتبار تقریبی ۶۵۰ میلیارد ریال در حوزه های مختلف به بهره برداری رسید.
دهه فجر بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، با حضور سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون عمرانی استانداری کرمان در شهرستان بردسیر از طرحهایی با اعتبار تقریبی ۶۵۰ میلیارد ریال در حوزه های مختلف به بهره برداری رسید.

 

ادای احترام به شهدای گمنام

معاون عمرانی استانداری کرمان در بدو ورود به شهرستان بردسیر با حضور بر مزار شهدای گمنام شهرستان بردسیر با اهداء گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد، در این مراسم یاد و خاطره شهدای شهرستان بردسیر گرامی داشته شد.

 

بهره برداری از 62 پروژه در حوزه برق

در ادامه ی حضور آیت اللهی  موسوی در شهرستان بردسیر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی 62 پروژه اداره ی برق شهرستان بردسیر شامل توسعه، اصلاح، روشنایی معابر و تامین برق متقاضیان جدید با احداث 52 کیلومتر شبکه توزیع برق و نصب 13 دستگاه پست توزیع با اعتباری بر151 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

بیشتر بخوانید : گزارش تصویری بهره برداری از پروژه‌های دهه‌ی فجر در شهرستان بردسیر

 

افتتاح 6 پروژه در خصوص تامین آب آشامیدنی شهرستان بردسیر

همچنین 6 پروژه مربوط به تامین آب آشامیدنی شهرستان بردسیر شامل تصفیه خانه دشتکار، آب روستای فرکان، آب روستای باغابر، تامین آب شهر بردسیر و حومه و شهرلاله زار و بازسازی شبکه انشعابات با اعتباری بالغ بر172میلیار ریال به بهره برداری رسید.

 

بهره برداری از پروژه های بخش مرکزی با اعتبار 70 میلیارد ریال

پروژه های بخش مرکزی شهرستان بردسیر با اعتباری بالغ بر 70میلیارد ریال شامل آسفالت معابر، پیاده روسازی با موزاییک، احداث روفوژ میانی و تامین روشنایی بلوار، تامین محوطه سازی پارک و بوستان روستایی، احداث زمین چمن مصنوعی از دیگر پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید.

 

تحویل 55 واحد مسکونی طرح مسکن ملی

در ادامه ی حضور معاون استانداری کرمان در شهرستان بردسیر 500 واحد مسکونی طرح نهظت ملی مسکن در شهر بردسیر با اعتباری بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

لازم به ذکر است، در این مراسمات، حجت الاسلام کرمانی امام جمعه ی شهرستان بردسیر، شهباز حسن پور نماینده ی مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی، حمزه وفایی سرپرست فرمانداری شهرستان بردسیر، شاه‌حیدری شهردار بردسیر و فرماندهان انتظامی و نظامی شهرستان بردسیر و جمعی از مسئولان و روسای ادارات و نهادهای دولتی شهرستان بردسیر حضور داشتند.

 

 
 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار