همزمان با هفته ی دولت صوت می گیرد؛
بهره برداری از 3 طرح کشاورزی وآب وخاک و صنایع تبدیلی وتکمیلی در بردسیر

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بردسیر گفت: در هفته دولت 3 طرح کشاورزی وآب وخاک و صنایع تبدیلی وتکمیلی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
جهاد کشاورزی بردسیر

به گزارش سپهر بردسیر، حیدرآبادی سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بردسیر گفت: در هفته دولت 3 طرح کشاورزی وآب وخاک و صنایع تبدیلی وتکمیلی در این شهرستان با هزینه کرد اعتباری بیش از 957500 میلیون ریال که قریب 2500 میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است ، به بهره برداری می رسد.

وی افزود : این طرح ها شامل یک طرح گلخانه ، یک طرح آب وخاک و یک طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی است.

حیدرآبادی خاطرنشان کرد : یک طرح انتقال آب ( کانال بتنی ) به طول 1030 متر در این هفته به بهره برداری می رسد که این طرح با هزینه کرد اعتباری قریب به2500 میلیون ریال که از اعتبارات دولتی است و تعداد 25 خانوار از این طرح بهره برداری خواهند داشت ، افتتاح می شود.

حیدرآبادی تصریح کرد: دراین هفته همچنین یک واحد کارخانه خوراک  دام ،طیور وآبزیان با ظرفیت سالانه 57000 تن به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح 43 فرصت  شغلی در منطقه ایجاد می شود.

 سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بردسیر اظهار داشت : همچنین دراین هفته یک واحد گلخانه هیدروپونیک با زیربنای 3000 مترمربع و ظرفیت تولید سالانه66 تن به بهره برداری می رسد وبا افتتاح این طرح 45  شغل در منطقه ایجاد می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار