شهردار بردسیر خبر داد:
بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر بردسیر آسفالت می‌شود/۱۶۰ تن قیر بصورت رایگان توسط شهرداری دریافت شده است

شهردار بردسیر گفت: بزرگترین نهضت آسفالت در این شهر با آسفالت بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر طی سال جاری در حال اجراست.
شهرداری

به گزارش سپهر بردسیر به نقل از ایرنا ؛ وحید خطیبی در گفت و گویی بیان داشت : بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع آسفالت با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان برای پوشش و بازسازی معابر شهر بردسیر در نظر گرفته شده است.

خطیبی به میزان دریافتی قیر رایگان نیز اشاره و تصریح کرد: ۱۶۰ تن قیر بصورت رایگان توسط شهرداری بردسیر دریافت و مابقی آن با صرف منابع داخلی شهرداری تهیه شده است.

شهردار بردسیر درباره نحوه انتخاب معابر برای انجام عملیات آسفالت اظهار داشت: انتخاب معابر بر اساس رعایت عدالت اجتماعی است و محله های کم برخوردار و کوچه های خاکی در اولویت اجرای این طرح قرار دارد.

وی تاکید کرد: مجموع میزان معابر آسفالت شده شهر بردسیر طی سال جاری و مقدار معابری که تا پایان امسال آسفالت می شود در مقایسه این آمار در سال های گذشته افزایش چشمگیری دارد.

وی با بیان اینکه این شهرداری با تمام توان برای جلب رضایت شهروندان و بهبود مشکلات تلاش می کند تاکید کرد: همچنین اصلاح هندسی معابر و خیابان های پرتردد شهر بردسیر نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار