مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان اعلام کرد :
بیش از ۲۵۰۰ رمزارز غیرمجاز در استان کرمان کشف شد

هزار و ۳۰۰ ماینر غیرمجاز در شمال و هزار و ۲۶۳ رمزارز غیرمجاز در جنوب استان کرمان کشف و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.
رمزارز

به گزارش  سپهر بردسیر ، نشست خبری مدیران عامل شرکت برق منطقه‌ای و برق شمال و جنوب استان کرمان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور حمیدرضا حبیبی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان، محمد سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال و عبدالوحید مهدوی‌نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب برگزار شد.

حمیدرضا حبیبی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان نیز در این نشست خبری اظهار داشت: شرکت سهامی برق منطقه‌ای استان کرمان متولی تامین برق استان است.

وی با عنوان اینکه 8 هزار و 860 کیلومتر خط انتقال فوق توزیع و 137 پست توزیع برق در استان کرمان وجود دارد گفت: 24 هزار مشترک برق صنعتی در استان داریم و 16 میلیون مگاوات تولید برق استان است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان با بیان اینکه سه پروژه با اعتبار 188 میلیون تومان در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در حوزه تامین برق استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد افزود: در سال 1400 پست ریگان با ظرفیت 100 مگاوات به مدار وارد شد.

وی با اشاره به اینکه نیروگاه زرند نیز به مدار آمده است گفت: سال 1400 در تامین بار به دلیل ناترازی در تولید و توزیع مشکلاتی در کشور داشتیم که به تبع آن در استان نیز شاهد آن بودیم.

حبیبی با بیان اینکه زیرساخت‌های شبکه برق استان آماده است و مشکل خاصی در تامین برق در استان کرمان نداریم ادامه داد: 3 هزار و 850 مگاوات ظرفیت اسمی نیروگاهی استان و 2 هزار و 910 مگاوات مصرف برق استان بوده که تراز انرژی استان مثبت است.

وی با اشاره به اینکه دو نیروگاه در استان در حال احداث داریم و نیروگاه زرند و بوتیا در شمال استان کرمان در حال ساخت هستند افزود: 60 مگاوات تولید انرژی خورشیدی در استان بوده که با تفاهم انجام شده تولید برق از طریق انرژی خورشیدی در استان در حال ارتقا است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان با بیان اینکه مدیریت مصرف برق در استان در هر شرایطی لازم است گفت: استفاده بی‌رویه از انرژی باعث گرمی زمین و سایر مشکلات ایجاد شده در کره زمین خواهد شد که حتماً باید مراقبت کرد.

محمد سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در این نشست با بیان اینکه سال سختی در تامین برق پشت سر گذاشتیم اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان حدود 12 هزار کیلومتر طول شبکه فشار قوی در شمال استان است.

وی با عنوان اینکه از سال قبل دو هزار و 500 رمزارز غیرمجاز در استان کرمان جمع آوری شده است افزود: امسال هزار و 300 ماینر غیرمجاز در سطح شمال استان کرمان جمع‌آوری و برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ادامه داد: در 10 ماهه امسال تامین برق برای صنایع استان به‌خوبی انجام شده و 14 درصد رشد داشتیم.

عبدالوحید مهدوی‌نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به اینکه هزار و 263 رمزارز در جنوب استان کرمان کشف و به مراجع قضایی معرفی شدند اظهار داشت: کشف دستگاه‌های رمزارز کار سختی نیست و بلافاصله ما متوجه می‌شویم و جریمه سنگینی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار