مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:
بیش از ۳۶۰۰ دانش‌آموز کرمانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از هفتم بهمن ماه ۳ هزار ۶۴۸ دانش‌آموز کرمانی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی استان خوزستان اعزام می‌شوند.
راهیان نور

به گزارش آسمان بردسیر، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مشترک قرارگاه استانی راهیان نور دانش‌آموزی استان کرمان که با حضور فرمانده سپاه ثارالله کرمان و جمعی از مسئولان برگزار شد با بیان اینکه اردوی راهیان نور ابتکار انقلاب اسلامی در حفظ و پاسداشت هویت ملی ارزش‌ها و میراث فرهنگی است، اظهار داشت: اردوی راهیان نور به مثابه یک فناوری نوین با استخراج گنجینه عظیم دفاع مقدس توانسته است به یکی از پرمخاطب‌ترین و اساسی‌ترین عرصه‌های تاثیرگذار بر فرهنگ عمومی کشور تبدیل شود.

 

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فرصتی ارزنده است تا دانش‌آموزان این کشور با تاریخ، ارزش‌ها، فرهنگ و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و مفاهیم والای جهاد در راه خدا ایستادگی و مقاومت در برابر سلطه جهانی آشنا شوند، گفت: راهیان نور دانش‌آموزی متناسب با وضعیت کنونی و زیست بوم جدید با رویکرد تربیتی به دو صورت حضوری و در بستر فضای مجازی با اولویت سلامت دانش‌آموزان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کرمان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری سپاه ثارالله استان با آموزش و پرورش در ارتباط با برگزاری اردوهای راهیان نور بیان کرد: از تمامی ظرفیت‌های استان به ویژه بنگاه‌های اقتصادی و معادن استان در راستای کیفیت‌بخشی و حضور حداکثری دانش‌آموزان در این اردوها استفاده می‌شود.

 

وی با اشاره به اعزام 3 هزار و 648 دانش‌آموز دختر و پسر استان به اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی استان خوزستان گفت: از این تعداد 2 هزار و 280 دانش‌آموز دختر با 60 دستگاه اتوبوس از هفتم  تا سی‌ام بهمن‌ماه سال جاری از جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به اردوهای راهیان نور خوزستان اعزام می‌شوند.

 

رضایی افزود: هزار و 368 دانش‌آموز پسر استان کرمان نیز از یکم تا پانزدهم اسفندماه امسال با 36 دستگاه اتوبوس به اردوهای راهیان نور خوزستان اعزام خواهند شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار