رئیس کل دادگستری استان کرمان:
بیش از ۳۸۶ میلیارد ریال اموال موجود در انبارهای اموال تملیکی کرمان فروخته شد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با صدور دستورات لازم قضایی جهت تعیین تکلیف اموال دولت طی سال گذشته ۳۸۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون و ۵۳ هزار و ۹۸۱ ریال اموال موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و نگهداری اموال تملیکی به فروش رسیده است.
رئیس کل دادگستری کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: تعداد پرونده‌های متشکله در سال ۱۴۰۰، دو هزار و ۳۸۵ فقره پرونده بوده که به‌صورت تقریبی ۳۰۰ فقره مربوط به کالاهای بادوام و مابقی مربوط به پرونده‌های متعلقات سوخت بوده که عمدتا فاقد ارزش بوده‌اند.

 

وی یادآور شد: بنا به اعلام اداره کل جمع‌آوری و نگهداری اموال تملیکی در استان کرمان طی سال گذشته، علاوه بر کالاهای به فروش رفته، کالاهای غیرقابل مصرف نیز به میزان ۸۷ میلیارد و ۵۱۶ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۴۰۶ ریال در راستای حفظ سلامت مردم معدوم شده است که با این اقدام ۴۳۴ فقره پرونده تعیین‌تکلیف شده است.  

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: میزان استرداد پرونده‌های موجود در اداره کل جمع‌آوری و نگهداری اموال تملیکی و واگذاری کالاها به اشخاص حقیقی و حقوقی به تعداد ۲۵۷ فقره پرونده و ارزش ریالی آن ۵۴۴ میلیارد و ۳۸۶ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۴۵۶ ریال بوده است.

 

حجت الاسلام حمیدی، تامین فضای مناسب برای انبارهای اموال تملیکی در استان و نیز تامین نیروی انسانی مورد نیاز این اداره کل را نیز مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برخی از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی در استان کرمان به‌دلیل خلاء قانونی تعیین‌تکلیف نشده که نیازمن برنامه‌ریزی‌های کشوری‌ست.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار