رئیس کمیته اسکان ستاد خدمات سفر استان کرمان:
تاکنون بیش از ۱۲ هزار مسافر نوروزی در واحد‌های بوم‌گردی کرمان اقامت داشته‌اند

از ۲۸ اسفند پارسال تا ۷ فروردین‌ماه امسال، ۱۲ هزار و ۵۰۵ نفر از مسافران نوروزی در واحد‌های بوم‌گردی استان کرمان اقامت گزیده‌اند.
بوم گردی بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، رضا بردبار رئیس کمیته اسکان ستاد خدمات سفر استان کرمان گفت: این آمار نسبت به پارسال افزایش داشته است؛ زیرا طی اقداماتی که از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان در خصوص معرفی جاذبه‌های کمتر شناخته شده انجام گرفته، مسافران نوروزی در سطح استان کرمان توزیع شده و شاهد حضور مسافران در مناطق مختلف این استان هستیم.

 

رئیس کمیته اسکان ستاد خدمات سفر استان کرمان افزود: تنها در روز هفتم فروردین‌ماه، هزار و ۳۰۰ نفر را در واحد‌های بوم‌گردی این استان اسکان داده‌ایم.

 

او با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی در سطح استان کرمان وجود دارد، تصریح کرد: بیشترین تعداد اقامت را در واحد‌های بوم‌گردی شهرستان کرمان (شهداد- ماهان-راین- کرمان)، بافت، شهربابک، جیرفت و بم داشته‌ایم.

 

بردبار بیان داشت: از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۷ فروردین‌ماه امسال، ۱۷ هزار و ۹۹۰ نفر از مسافران نوروزی در هتل، هتل آپارتمان و اقامتگاه سنتی، ۶ هزار و ۴۵۶ نفر در مهمانپذیر، ۳ هزار و ۱۱۸ نفر در خانه مسافر اقامت کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار