مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان:
تجلیل از کارگران نمونه استان کرمان در جشنواره امتنان

مدیرکل تعاون استان کرمان از برگزاری جشنواره امتنان خبر داد و گفت: تجلیل از کارگران و گروه‌های کاری نمونه استان را با حضور مسئولان ارشد استان انجام می‌شود.
کارگر

به گزارش آسمان‌بردسیر، مجتبی مصباح مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم، با تبریک هفته کار به همه کارگران زحمتکش و سربازان عرصه جنگ اقتصادی، اظهار داشت: هفته کار و کارگر بهانه‌ای برای تجلیل از مقام شامخ کارگران است، کارگرانی که جایگاه و ارزش ویژه‌ای در دین اسلام و در بین بزرگان ما دارند تا جایی که پیامبر بزرگوار اسلام (ص) بر دست کارگر بوسه می‌زدند.

 

وی با اشاره به برنامه‌های این هفته در استان کرمان، بیان کرد: هر برنامه‌ای که داشته باشیم در حد تجلیل از مقام کارگران و زحمات آنها نیست با این وجود برنامه‌هایی را با همکاری شرکت‌های صنعتی، معدنی و خدماتی استان برای بزرگداشت این هفته تدارک دیده شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه چندین جشن کارگری بزرگ در سراسر استان و همچنین در تک تک شهرستان‌های استان به این مناسبت تدارک دیده شده است، گفت: تمامی شرکت‌های بزرگ استان تجلیل از کارگران نمونه خود را در برنامه دارند.

 

وی از برگزاری جشنواره امتنان همزمان با روز جهانی کار و کارگر خبر داد و افزود: این برنامه، برنامه اصلی هفته کار و کارگر است که در این جشنواره تجلیل از کارگران نمونه، گروه‌های کاری نمونه و خانه‌های بهداشت کارگری استان را با حضور مسئولان ارشد استان در برنامه داریم.

 

مصباح با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی گسترده به مناسبت این هفته در سطح استان و در تمامی شهرستان‌ها، بیان کرد: مسابقات زیاد و متنوع ورزشی از جمله دو و میدانی، کوهنوردی، دارت و غیره برای خانم‌ها و آقایان به مناسبت هفته کار و کارگر در نظر گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه امسال کارگران دیداری را با به مناسبت این هفته با مقام معظم رهبری خواهند داشت، گفت: در دیدار هفته آینده کارگران با حضرت آقا، جمعی از کارگران استان کرمان هم به نمایندگی از استان حضور دارند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان گزارشی از وضعیت کارگری استان، برنامه‌های این اداره کل و اقدامات سال قبل در حوزه کارگری استان ارائه می‌شود، افزود: میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در نماز جمعه این هفته برپا می‌شود.

 

وی از افتتاح چندین طرح ورزشی و اشتغالزایی مختص کارگران در این هفته خبر داد و گفت: دیدار نمایندگان کارگران استان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه، تجلیل از خانواده‌های شهدای کارگر استان و دیدار کارگران و مسئولان واحدهای کارگری استان کرمان از مراکز نگهداری معلولان و مراکز بهزیستی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار