علیدادی امام جمعه کرمان:
تحقق عینی راهبردهای رهبر انقلاب با نگاه مردمی باشد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: مقام معظم رهبری در سال جدید برای هر بخش کشور مسئولیتی تعریف کردند که باید همه دست به دست هم دهیم تا راهبردهای ارزشمند مقام عظمای ولایت در این استان نیز با نگاه مردمی تحقق عینی یابد.
علیدادی امام جمعه کرمان
 

به گزارش آسمان بردسیر، ایرنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در نخستین نشست شورای اداری سال ۱۴۰۲ استان که پس از جلسه ویدیو کنفرانسی رییس جمهور با مدیران کشور برگزار شد افزود: هرکس بویژه در دولت باید برای مهار تورم حرکت کند تا اتفاقی مبارک رقم در این سال بخورد.

 

وی تاکید کرد: رشد تولید بخصوص افزایش بهره وری تولید یکی از ماموریت های دستگاه های اجرایی در سال جدید است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار داشت: باید نگاه مردمی به مسائل داشته باشیم و این نکته زمانی در اقتصاد می تواند به تحقق شعار سال کمک کند که هزینه های غیرضرور از زندگی حذف شود.

 

وی ادامه داد: ما از کشورهای پرهزینه هستیم و در این زمینه می توان به سرانه بالای مصرف انرژی و سوخت در ایران اشاره کرد که اگر بخش کوچکی از این هزینه را کم کنیم، تاثیر بالایی در کلان کشور خواهد داشت.

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: جامعه متدین و ولایی کرمان باید جدی تر وارد عمل شود، سال جدید را با انگیزه مضاعف، روحیه و امیدوار به آینده آغاز کند و روزها را ادامه دهیم تا پایان سال کارنامه مناسبی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری داشته باشیم.

 

وی همچنین ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: همه تلاش، مراقبت و مواظبت ما این است که در خروجی کار به خدا نزدیک شویم و به عبودیت خود در این ماه بیافزاییم؛ هرچه عبودت قویتر شود، نزدیکی ما به خداوند بیشتر می شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار