ایمان عتیقی اعلام کرد؛
تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس ندارم/ در گل‌گهر به مراتب بیشتر از نمایندگی مجلس می‌توانم مفید‌ واقع شوم

ایمان عتیقی مدیر عامل شرکت گل‌گهر در پستی اینستاگرامی به شایعات حضورش در انتخابات آتی مجلس پایان داد.
ایمان عتیقی گلگهر

به گزارش آسمان‌بردسیر، شهرمن سیرجان نوشت: ایمان عتیقی مدیر عامل شرکت گل‌گهر در پستی اینستاگرامی به شایعات حضورش در انتخابات آتی مجلس پایان داد.

 

در بخش هایی از این متن منتشر شده ، عتیقی با بیان اینکه اعتقادم بر این است که در گل‌گهر به مراتب بیشتر از نمایندگی مجلس می‌توانم برای کشورم، سیرجان و همشهریانم مفید‌ واقع شوم خبر از عدم تمایلش برای ثبت‌نام در انتخابات آتی داد .

 

عتیقی همچنین با گلایه از برخی از تخریب‌های ناجوانمردانه برخی از افراد گفته: در این مسیر دشوار خصوصا در دو سال گذشته از تخریب‌های ناجوانمردانه‌ برخی آقایان معظم بی‌بهره‌ نبودم، تخریب‌هایی که چیزی نبودند جز نگرانی از حضور احتمالی‌ام ‌در انتخابات.

 

متن کامل منتشر شده بدین شرح است :

 

این روزها پیام‌هایی از سوی دوستان و همشهریان عزیزم دارم که بزرگوارانه پیگیر حضور این‌جانب در انتخابات آتیِ مجلس شورای اسلامی هستند. از همین رو لازم دانستم نکاتی را به عرض این عزیزان برسانم:


۱- کاندیداتوری‌ام در انتخابات پیش رو از ارزش کارهایی که خصوصا در دو سال اخیر برای مردم انجام شده و هم‌چنین مسیر هدفمندی که طراحی کرده‌ایم، خواهد کاست و این ذهنیت را تقویت می‌کند؛ که شاید بده‌بستانی در کار بوده است، در حالی که این‌جانب‌ همه این‌ امورات را به نیت خدمت بیشتر به مردم انجام دادم نه کسب رأی…

 

در این باره بیشتر بخوانید:  حسن پور: فعلا قصدی برای کاندیداتوری از کرمان ندارم


۲- مفتخر و خشنودم که در سال‌های اخیر حضورم در گل‌گهر در حد توانم و با ایجادِ حس همدلی و تکیه بر حرکت گروهی و هدفمند توانسته‌ایم، گل‌گهری متفاوت در اذهان مردم سیرجان خلق کنیم که ماحصل نهاییِ آن، اعتماد و اعتباری است که از هم‌قدمی و هم‌نفسی با مردم به بنده ارزانی شده‌است.

 

۳- در این مسیر دشوار خصوصا در دو سال گذشته از تخریب‌های ناجوانمردانه‌ برخی آقایان معظم بی‌بهره‌ نبوده‌ام، تخریب‌هایی که چیزی جز نگرانی از حضور احتمالی‌ام ‌در انتخابات نبودند.


۴-با توجه به جمع‌بندی موارد بالا اعتقادم بر این است که در گل‌گهر به مراتب بیش از نمایندگی مجلس برای کشورم، سیرجان و همشهریانم مفید‌ خواهم بود.

 

در پایان با توجه به اهمیت تولید در این سال و نظر به تخصص فنی که در این حوزه دارم، مجددا ضمن قدردانی از الطاف همه شما عزیزان یادآور می‌شوم؛ هیچ تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس پیش‌رو‌ نداشته و ندارم و افتخارم این است به‌عنوان یک سرباز در جبهه تولید و اقتصاد کشور خدمت کنم.

 

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

ایمان عتیقی-خرداد ۱۴۰۲

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار