معاون اجتماعی دادگستری کل استان کرمان:
تنها راه حل برون رفت استان از جرم سرقت، تدوین و اجرای طرح جامع پبشگیرانه است

معاون اجتماعی دادگستری کل استان کرمان گفت: تنها راه حل برون رفت استان از جرم سرقت، تدوین و اجرای طرح جامع پبشگیرانه است.
سرقت
به گزارش آسمان بردسیر،  خبرگزاری صداوسیما نوشت: سید مهدی قویدل معاون اجتماعی دادگستری کل استان کرمان در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت استان کرمان گفت: دستگاه هایی که در زمینه مبارزه با سرقت و مقابله با خرید و فروش اموال مسروقه ترک فعل میکنند؛ برای برخورد قانونی به دادستانی معرفی می شوند.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان تنها راه حل برون رفت استان از جرم سرقت، تدوین و اجرای طرح جامع پبشگیرانه دانست و افزود: شناسایی نقاط جرم خیز استان و همچنین تهیه جغرافیای جرم سرقت و تمرکز بر نقاطی که بیشترین آماج وقوع این جرم هستند، باید در اولویت قرار گیرد.

 

وی با اشاره به نظارت دقیق بر رفتار سارقان بویژه سارقان سابقه دار و حرفه ای در جامعه گفت: در گام بعدی باید اقدامات مناسب برای ناامن کردن بازارهای خرید فروش اموال سرقتی نیز انجام شود وبا اطلاع رسانی گسترده باید مالکین خصوصی و عمومی را درباره اهمیت افزایش ایمنی، خود حفاظتی اموال و شیوه های جدید سارقین بیش از پیش توجیه کرد.

 

معاون دادگستری استان کرمان تاکید کرد: مالکان و اصناف بویژه طلافروشی های سطح شهر بایستی برای نگهداری و تامین امنیت اموال خود از ابزارهای به روز مانند پایش تصویری و نصب دزدگیر و … استفاده کنند و برای اجرای موثر طرح پیشگیری از سرقت با قرارگاه مشترک مقابله با سرقت استان همکاری لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار