کرمانی امام جمعه بردسیر:
تنها نظامی که در آینده نزدیک قابل تغییر است اسرائیل است

حجت الاسلام کرمانی امام جمعه بردسیر گفت: بنا‌‌بر اعتراف روزنامه‌های خود اسرائیل، تنها نظامی که در آینده نزدیک قابل تغییر است اسرائیل است.
کرمانی امام جمعه بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کرمانی امام‌جمعه بردسیر در خطبه های نماز جمعه ی این هفته بردسیر ضمن گرامی‌داشت روز قدس گفت: امروز با توجه به روابط بین‌المللی اخیر ایران هراسی سرتاپای رژیم غاصب اسرائیل را گرفته است که او را با‌سرعت بیشتر به سوی نابودی و محو‌شدن می‌رساند.

 

وی افزود: بنا‌‌بر اعتراف روزنامه‌های خود اسرائیل، تنها نظامی که در آینده نزدیک قابل تغییر است اسرائیل است و علی‌رغم تلاش‌های این رژیم منحوس ایران همچنان با اقتدار در منطقه ایستاده است.

 

امام جمعه بردسیر تصریح کرد: امروز روز قدس است روزی که تنها یک روز در تقویم نیست بلکه یک حرکت مردمی است که حالا به یک حرکت عظیم مردمی، اسلامی و جهانی تبدیل شده است.

 

وی همچنین به کشف حجاب به عنوان یک نا‌هنجاری فرهنگی و اجتماعی و خلاف قانون اشاره کرد و گفت: در همه کشور‌ها برای پوشش مردم قانون وجود دارد و مردم نیز باید از آن قوانین تبعیت کنند.

 

حجت الاسلام کرمانی گفت: البته بی‌حجابی یا ضعف در رعایت پوشش دلیل بر بی‌دینی افراد نیست بلکه به دلیل کم‌توجهی است که البته این بی‌توجهی باعث از هم پاشیدن نظام بسیاری از خانواده‌ها خواهد شد.

 

وی در پایان بر لزوم رعایت قانون حجاب تاکید کرد و افزود: حجاب یک مقوله اجتماعی است و بانوان ما نباید از آن تلقی مسأله شخصی و فردی داشته باشند زیرا رعایت حجاب عامل آرامش روانی در جامعه است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار