توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان انجام شد؛
توزیع گوشت گرم در قالب پویش “نذر‌قربانی” میان نیازمندان بردسیری

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان گفت: در راستای پویش نذرقربانی قریب به دو تن گوشت گرم در قالب ۱۲۰۰ بسته میان نیازمندان شهرستان های بردسیر، راور، زرند و ارزوئیه توزیع شد.
نذرقربانی در بردسیر
به گزارش آسمان بردسیر، حجت الاسلام مصطفی گرجی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان از برگزاری چهاردهمین پویش نذر قربانی به مناسبت ایام ماه رجب و سالگردپیروزی انقلاب اسلامی با همکاری برنامه دینی و مذهبی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) در استان کرمان خبر داد.
 
 

وی با اشاره به اینکه مخاطب این طرح افراد نیازمند هستند که با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد توزیع گوشت های قربانی انجام می شود، افزود: در این پویش قریب به دو تن گوشت گرم در قالب ۱۲۰۰ بسته میان نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند، به ارزش پنج میلیاردریال توزیع می شود.

 

 

گرجی با بیان این مطلب که در این مرحله براساس برنامه ریزی انجام شده نذرهای قربانی در شهرستان های بردسیر، راور، زرند و ارزوئیه و همچنین با همکاری موسسه نیکوکاری ثامن الحجج(علیه السلام) در بین بیماران خاص نیازمند توزیع می شود، خاطرنشان کرد: اینگونه فعالیت ها و برنامه ها می تواند یک الگو و مدل موفق جهت حمایت از افراد نیازمند باشد و امیدواریم که همه اقشار مختلف جامعه به کمک یکدیگر شتافته تا در نهایت شاهد کم رنگ شدن آسیب های اجتماعی در حوزه فردی و اجتماعی باشیم.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار