مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان اعلام کرد؛
توزیع ۱۵۰ هزار نسخه اقلام تبلیغاتی در بین گردشگران/ ۲۰ موزه استان کرمان، مهیای بازدید مسافران نوروزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: این استان دارای بیش از ۲۰ موزه مشارکتی و غیرمشارکتی است که آماده میزبانی از گردشگران در ایام نوروز هستند.
گردشگری کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، فریدون فعالی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از توزیع ۱۵۰ هزار نسخه اقلام تبلیغاتی در ایام  نوروز ۱۴۰۲ در بین گردشگران خبر داد و اظهار کرد: این اقلام تبلیغاتی شامل کتابچه معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان کرمان، ۲۵ هزار نقشه و ۸۰ هزار بروشور شهرستان‌های استان، پوستر و کارت پستال می‌شود.

 

وی افزود: اقلام تبلیغاتی در مبادی ورودی شهر، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، پایگاه‌های هلال احمر، مکان‌های تاریخی،فرهنگی و … توزیع می‌شود.

 

فعالی ادامه داد: موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان بهترین مکان برای توزیع این اقلام است و با توجه به حضور راهنمایان گردشگری در این اماکن، به راحتی می توان گردشگران را به سوی دیگر جاذبه‌های گردشگری این استان سوق داد.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: استان کرمان دارای بیش از ۲۰ موزه مشارکتی و غیرمشارکتی است که آماده میزبانی از گردشگران در ایام نوروز هستند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار