مهدی فرجی تهیه‌کننده ارائه کرد؛
توضیحاتی درباره استوریِ سعید آقاخانی و ممیزی‌های سریال «نون‌خ»

مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون‌خ» درباره ماجرای ممیزی‌های این مجموعه تلویزیونی در تلوبیون، توضیحاتی مطرح کرد.
سریال نون خ

به گزارش آسمان بردسیر، تسنیم نوشت: همزمان با بازگشت سریال «نون‌خ» بعد از چند روز به آنتن شبکه یک سیما، استوری‌ای از سعید آقاخانی کارگردان این مجموعه تلویزیونی توجه کانال‌های مجازی و برخی از رسانه‌ها را به خودش جلب کرد. 

 

سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر «نون‌خ» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نسبت به ممیزی «نون‌خ4» برای قرار گرفتن در پلتفرم «تلوبیون» واکنش نشان داد. به گفته وی این ممیزی‌ها بدون اطلاع گروه سازنده اتفاق می‌افتد و باعث سردرگمی مخاطب شده است.

مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال درباره ممیزی‌ها و انتقاد کارگردان «نون‌خ» به خبرنگار تسنیم گفت: برداشت آقای آقاخانی صرفاً براساس یک سوء تفاهم اتفاق افتاده است. تلوبیون امکان مونتاژ و ممیزی را ندارد، چون سیستم پخش اینترنتی است. تلوبیون هرآنچه را که منتشر می‌کند همان خروجی تلویزیون است. از این رو، اساساً ممیزی در تلوبیون صورت نمی‌گیرد؛ نه شرایطش و نه اختیار و امکانش وجود دارد. 

 

وی با اشاره به پیگیری‌ها از تلوبیون و واکنش مدیرعامل این پلتفرم، افزود: آقای خورشیدی مدیرعامل تلوبیون توضیحاتی در خصوص مشکلات ایجاد شده ارائه کردند و معلوم شد مشکل به وجود آمده صرفاً یک اشکال فنی است و هیچ ممیزی صورت نگرفته است. در نتیجه آقای آقاخانی استوریِ مربوط به ماجرای ممیزی‌ها را از اینستاگرام خودش حذف کرد. 

 

روز گذشته مرکز تحقیقات صداوسیما «نون خ‌4» را به عنوان پربیننده‌ترین سریال نوروزی معرفی کرد. 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار