فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛
توقیف ۶۵۰ خودروی حادثه‌ساز در جاده‌های استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه ۶۵۰ خودرو حادثه‌ساز در سطح جاده‌های استان کرمان توقیف شد گفت: تلفات رانندگی در استان کرمان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی کرمان

به گزاش آسمان بردسیر، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در گفت‌و‌گو با تسنیم با تبریک فرارسیدن عید نوروز و ماه رمضان اظهار داشت: در دو روز گذشته شاهد حجم زیاد ترافیک در محورهای خروجی استان به‌ویژه در محور هرمزگان به سمت کرمان و استان خراسان رضوی مشهد مقدس بودیم.

 

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در دور اول سفرها میزبان تعداد زیادی از مسافران نوروزی بود و تقریبا تمام محورهای مواصلاتی استان شاهد ترافیک پر حجم اما این ترافیک روان بود گفت: پلیس راه در تمام جاده‌های استان مستقر هست و سایر نهادها مانند اورژانس، هلال‌احمر، بسیج، راهداری و شهرداری‌ها در اجرای طرح نوروزی پلیس با ما همکاری دارند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه تلفات رانندگی در استان کرمان نسبت به مدت مشابه سال قبل 33 درصد کاهش داشته است افزود: برای پلیس از دست رفتن حتی جان یک نفر از هموطنان زیاد است و تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا از حوادث ترافیکی در جاده‌های استان کرمان کاسته شود و امیدواریم با همکاری رانندگان به این خواسته برسیم.

 

وی با اشاره به اینکه آرزوی پلیس سفر ایمن برای همه مسافران است عنوان کرد: با توجه به آغاز ماه رمضان سفرهای کوتاه و بین شهرستانی در سطح استان آغاز شده است، این سفرها معمولاً بعد از افطار در حال انجام است که از مردم درخواست داریم از سفر شبانه و رانندگی در ساعات شب خودداری کنند.

 

ناظری با تاکید بر اینکه رانندگی در شرایط روزه داری قطعا سخت‌تر است و رانندگان سعی کنند در ایستگاه‌های نوروزی و مجتمع‌های بین راهی استراحت داشته باشند گفت: از مردم درخواست داریم که در صورت مشاهده رانندگی حادثه ساز حتما موارد را به پلیس گزارش دهند تا با توقف این خودرو از حوادث ترافیکی در جاده‌ها جلوگیری و جان هموطنانمان حفظ شود.

 

وی از توقیف 650 خودرو که رانندگی حادثه ساز در سطح جاده‌های استان کرمان داشته‌اند خبر داد و افزود: پلیس با خودروهایی که رانندگی پرمخاطره دارند حتما برخورد قاطع خواهد کرد، توقیف این خودروها به‌صورت ساعتی یک ساعته و یا دو ساعته بوده است و البته برخی از این خودروها که حرکات پرمخاطره داشته‌اند به پارکینگ منتقل شده و تا بعد از تعطیلات نوروزی آزاد نمی‌شوند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار