رئیس اورژانس کرمان:
ثبت بیش از ۲۴۰۰ تولد نوروزی در کرمان

رئیس اورژانس کرمان گفت: از۲۴ اسفند پارسال تا ۱۴ فروردین امسال، ۲ هزار و ۴۲۳ نوزاد در استان کرمان به دنیا آمدند.
تولد نوزاد
به گزارش آسمان بردسیر، سید محمد صابری رئیس اورژانس کرمان گزارش آماری تجمیعی سلامت استان کرمان در طرح سلامت نوروزی را از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۲۴ اسفند پارسال تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۱۴ فروردین امسال را به شرح زیر اعلام کرد.
 

او با اشاره به اینکه طی این مدت ۸۳ نفر بر اثر تصادف و ۵۳۶ نفر بر اثر عوامل دیگر جان خود را از دست داده اند، گفت:  طی این زمان، ۲ هزار و ۵۵۲ مصدوم تصادفی و ۳ هزار و ۹۳۰ بیمار غیر تصادفی به همت اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

رئیس اورژانس کرمان بیان داشت: طی این زمان ۸۹۹ مصدوم تصادفی و ۴ هزار و ۷۷۵ بیمار غیرتصادفی به همت تیم‌های اورژانس در محل درمان شدند.

 

او تعداد بازدید از بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی را ۶۳۰ مورد، تعداد کل مراجعین به اورژانس بیمارستان‌ها را ۲۲۶ هزار و ۵۵۳ نفر، تعداد بیماران سرپایی اورژانس بیمارستان‌ها را ۱۹۸ هزار و ۹۶۹ نفر، تعداد بیماران بستری شده در اورژانس بیمارستان‌ها را ۲۷ هزار و ۴۵۰ نفر، تعداد بیماران منتقل شده به بخش‌های ویژه را هزار و ۶۲۰ نفر و تعداد بیماران منتقل شده از اورژانس به بخش‌های عادی را ۸ هزار و ۷۶ نفر اعلام کرد.

 

صابری با اشاره به اینکه طی ۲۴ اسفند پارسال تا ۱۴ فروردین امسال ۲ هزار و ۴۲۳ نوزاد در استان کرمان به دنیا آمدند، گفت: طی این مدت همچنین ۲ هزار و ۹۳۰ مورد عمل جراحی اورژانسی، ۳ هزار و ۵۷۱ مورد عمل جراحی غیراورژانسی و ۷۱۸ مورد اعزام‌های بین بیمارستانی انجام گرفته است.

 

او همچنین به ۶۰ مورد احیای موفق طی این بازه زمانی اشاره کرد و بیان داشت: در این مدت ۳۰ هزار و ۳۶۶ مورد بازدید‌ بهداشتی از اماکن صورت گرفته است که طی این بازدید‌ها ۴۶ هزار و ۷۷۸ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و ۶۰۵ مرکزمتخلف تعطیل شده است.

 

رئیس اورژانس کرمان همچنین تعداد بازدید‌های حوزه غذا و دارو را طی ۲۴ اسفند پارسال تا ۱۴ فروردین امسال را ۱ هزار و ۳۵۰ مورد عنوان کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار