آغاز برنامه های ستاد مردمی برگزاری سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛
«جان فدا»؛ شعار سومین سالگرد شهادت سردار دلها

حمید مقدم فر گفت: حاج قاسم جان فدای ملت ایران بود و بنابراین «جان فدا» امسال شعار سومین سالگرد حاج قاسم خواهد بود.
جان فدا
به گزارش سپهر بردسیر؛ سردار حمید مقدم فر در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در آئین رونمایی از شعار سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز برنامه های ستاد مردمی برگزاری مراسم حاج قاسم با حضور و جلسه مشترکی که با ستاد مربوطه در کرمان خواهیم داشت، آغاز خواهد شد.
 

جانشین ستاد سالگرد شهادت حاج قاسم در کشور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی نماد ایثار، فداکاری، خدمت به مردم و مبارزه با ظلم و نماد ظلم ستیزی در جهان است و ایشان همواره به مظلومین کمک می کرد، ادامه داد: حاج قاسم ایران را حرم می دانست و به همین دلیل برای آسایش، امنیت و رفاه مردم از تمام جان مایه می گذاشت.

 

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی از دوران جوانی تلاش و مجاهدت داشت در دفاع مقدس تا زمان شهادت با مردم و در کنار مردم بود و طبق وصیت خودش، خود را سرباز مردم می دانست به همین دلیل برای دین و دنیای مردم از جان خود دریغ نکرد.

 

مقدم فر ابراز کرد: مردم ایران قدرشناس هستند و در دنیا به قدر شناسی مشهور هستند و قدر این سربازان را می دانند؛ در مراسم تشییع پیکر مطهر حاج قاسم حضور میلیونی مردم را در هر استانی که تشییع انجام شد، شاهد بودیم و مردم با حضور میلیونی خود یک حماسه ایجاد کردند.

 

جانشین ستاد سالگرد شهادت حاج قاسم در کشور اظهار کرد: در این سه سال که از شهادت می گذرد مردم نگذاشتند حاج قاسم فراموش شود؛ حاج قاسم تاریخی نشد حاج قاسم زنده است این مانایی حاج قاسم است.

 

وی با بیان اینکه مردم قدر قهرمانان اسلامی را می دانند و نمی گذارند که فراموش شود، تصریح کرد: ستاد مردمی برگزاری مراسم شهید سلیمانی مدتی پیش فراخوانی را برای دریافت ایده ها و نظرات مردم جهت بهتر برگزار شدن این مراسم داد که تشکر می کنم از استقبال مردم و ایده ها و نظرات خوبی داده شد یکی از موضوعاتی که در بین پیشنهاد ها بود شعار سال بود.

 

مقدم فر با اشاره به اینکه دو سال شعار«مرد میدان» بود، افزود: مردم میدان های خدمات اجتماعی را فراموش نمی کنند؛ در سیل و زلزله کمک هایی را که حاج قاسم از جان و دل داشت و امسال برای شعار سال با بررسی های انجام شده مطابقت با ادبیات و سخنان حکمت آمیز سردار شهید و مکتب عملی حاج قاسم تطابق داده شد و شعار امسال به نوعی نقطه پیوند بین مردم و این سردار دلها است.

 

جانشین ستاد سالگرد شهادت حاج قاسم در کشور ضمن اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: آنچه که در دل و کلام  ایشان مکرر وجود دارد به نام «جان فدا» است؛ حاج قاسم جان فدای ملت ایران بود و بنابراین «جان فدا» امسال شعار سومین سالگرد حاج قاسم خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: این شعار هم برای مردم جذاب است و  همچنین درس آموز برای مسئولان خواهد بود که انشاالله مسئولان این را سر لوح خودشان قرار دهند و همه باید از تلاش و کوشش انقلابی و جهادی مثل خود حاج قاسم بهره گیرند.

 

انتهای پیام / 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار