لشکری معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر:
جشنواره نوجوان خوارزمی فرصتی برای بروز استعداد هاست/ برگزاری مرحله منطقه‌ای جشنواره در بردسیر

مجتبی لشکری معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی فرصتی برای بروز استعداد هاست.
مجتبی لشکری

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر، مجتبی لشکری معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر با اعلام خبر برگزاری مرحله منطقه‌ای جشنواره نوجوان خوارزمی در شهرستان بردسیر؛ گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی را فرصتی برای بروز استعدادهاست، این جشنواره‌ها برای شناسایی استعداد دانش آموزان عزیز شهرستان است.

 

وی ادامه داد: برای پیشرفت باید به دنبال علم باشیم، علم دریچه‌های زیادی را به روی دانش آموزان باز خواهد کرد و برای بدست آوردن این پیشرفت‌ها باید‌ تلاش و رقابت سالم ایجاد کنیم.

 

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر خاطر نشان کرد: امروزه ثابت شده است برای داشتن قدرت، باید به روز بود و علم داشت و در‌جهت پیشرفت علمی تلاش کرد.

 

لشکری افزود: بدون هدف گذاری نباید گام برداشت، از فرصت‌هایی که در‌ اختیار ما قرار داده‌اند به سادگی عبور نکنیم و بدانیم در‌ چه راهی قرار است گام‌ برداریم در غیر این صورت فرصت‌ها به تباهی کشانده می‌شود؛ کسی که با هدف‌گذاری خوب، در یک مسیر حرکت می‌کند به هدفش می‌رسد.

 

لازم به ذکر است؛ مرحله منطقه ای جشنواره نوجوان خوارزمی در سیزده محور زیر نظر هيئت های داوران در حال برگزاری است و نفرات برتر جواز حضور در مرحله‌ی استانی را دریافت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار