نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی؛
جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مغتنم و برگی زرین در نهضت کتابخوانی است

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، در پیامی مردم را به شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.
حسن پور نماینده بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، شهباز حسن پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در پیامی مردم این شهرستان ها را به شرکت در دوازدهمین جشنواره رضوی دعوت کرد. متن این پیام بدین شرح است:

 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)

 

ائمه معصومین(ع) به عنوان رهبران تشیع و سفیران دین مبین اسلام با وجود مخالفت حاکمان عصر خود، بیشترین هدایت فکری و فرهنگی را بر عهده داشته و با ترسیم خط مشی و سیاست‌گذاری‌های فرهنگی، بیشتر از هر کسی دیگری در رشد و بالندگی جامعه تاثیر داشته‌اند.

 

مفتخریم که میزبان امام مهربانی ها(ع)، هشتمین ستاره آسمان ولایت در کشور عزیزمان ایران هستیم و به منظور اشاعه و تبیین فرهنگ منّور رضوی و در راستای اهتمام ویژه به فرهنگ مطالعه کتب مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین(ع)، دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مغتنم و برگی زرین در نهضت کتابخوانی، هم اکنون در حال برگزاری است.

 

شایسته می دانم از فعالان عرصه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، به ویژه مهدی رمضانی، دبیرکل توانمند، جوان و فرهنگ دوست نهاد کتابخانه های عمومی کشور و همکارانشان در استان کرمان و شهرستانهای سیرجان و بردسیر، جهت برگزاری این جشنواره، تقدیر و تشکر کرده و توفیق روزافزونشان در راه اعتلای فرهنگ منور رضوی را از درگاه الهی خواهان و خواستارم.

 

از آحاد مردم ولایتمدار، دوستداران اهل بیت(ع)، ارادتمندان به امام رئوف(ع)، شهروندان فهیم و فرهیخته سیرجان و بردسیر، نسل جوان و نوجوان و عموم علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دعوت می کنم با مشارکت پرشور در این اقدام ارزشمند فرهنگی و معنوی، معرفتشان را نسبت به اهل بیت علیهم السلام افزایش داده و سیره پاک ائمه اطهار را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

 

شهباز حسن پور – نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار