با حضور پرشور مردم بردسیر و باغین؛
حجت الاسلام دکتر حسن اناری به عنوان امام جمعه باغین معرفی شد

با حضور پرشور مردم شهید پرور بردسیر و باغین؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن اناری به عنوان امام جمعه جدید باغین معرفی شد.
اناری امام جمعه باغین

به گزارش آسمان بردسیر، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی حسنی سعدی مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان از زحمات 5 ساله حجت الاسلام عباس اسماعیل زاده قدردانی و حجت الاسلام والمسلیمن دکتر حسن اناری به عنوان امام جمعه ی جدید باغین معرفی شد.

 

این مراسم با حضور زاهدی و پورابراهیمی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، وفایی فرماندار بردسیر، مقامات نظامی و انتظامی، مسئولین شهر باغین و همچنین حضور پرشور مردم شهیدپرور و انقلابی شهر بردسیر و باغین برگزار شد.

 

حجت الاسلام حسن اناری امام جمعه باغین نیز در این مراسم در سخنانی با بیان اينکه بنده امام جمعه و امام همه هستم؛ این جایگاه را امانت دانست و گفت: طبق اصول قدم برمی داریم و کارهای فرهنگی شهر را با همدیگر جلو میبریم.

 

همچنین حجت الاسلام اناری در آیین نماز جمعه باغین خطای محاسباتی را یکی از مهمترین نقاط ضعف دشمنان در پیاده کردن طرح ها و نقشه هایشان دانست.

 

وی در ادامه سخنانش گفت: صبر و سعه صدر والدین در برابر اقتضائات سنی فرزندان علاوه بر جلوگیری از خشونت، می تواند توانمندی فرزندان در حل مسائل آینده را به دنبال داشته باشد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار