رئیس پلیس فتای استان کرمان خبر داد؛
دانلود نرم افزار جعلی بانک، برای شهروند کرمانی ۷۰ میلیون آب خورد

رئیس پلیس فتای استان کرمان با اشاره به کشف یک پرونده برداشت غیرمجاز از حساب از طریق همراه بانک جعلی گفت: سایت اصلی بانک مطمئن ترین راه برای دانلود و نصب نرم‌افزار همراه بانک است.
نرم افزار جعلی بانک

به گزارش آسمان‌بردسیر، ایسنا نوشت: سرهنگ محمدرضا رضایی رئیس پلیس فتای استان کرمان گفت: طی مراجعه یک شهروند مبنی بر برداشت غیر مجاز  ۷۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

 

وی اظهار کرد: پس از بررسی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد شاکی پرونده به صورت ناآگاه یک نرم افزار همراه بانک جعلی را از بستر اینترنت دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب کرده که با این اقدام در دام سارقان اینترنتی گرفتار شده و مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از حسابش به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

 

سرهنگ رضایی ادامه داد: کارآگاهان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز و پس از انجام اقدامات پلیسی متهم را شناسایی و پرونده تحویل مقام قضایی شد.

 

رئیس پلیس فتای استان کرمان به شهروندان توصیه کرد: با توجه به شیوه‌های گوناگون و نوین کلاهبرداران و سارقان اینترنتی در انجام اعمال مجرمانه و خرابکارانه؛ هموطنان به این موضوع توجه داشته باشند که دانلود نرم‌افزار همراه بانک را تنها از سایت اصلی بانک انجام دهند و به هیچ‌وجه برای خرید شارژ، انتقال وجه، دانلود نرم‌افزار بانکی یا هرگونه تراکنش مالی از جست‌وجو در سایت گوگل یا سایر موتورهای جست‌وجوگر استفاده نکنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار