حمزه وفایی سرپرست فرمانداری بردسیر:
در بارندگی‌های اخیر اکثر رودخانه های فصلی بردسیر جاری و برخی نیز طغیان کردند

موج بارندگی های اخیر که از روز پنج شنبه در بردسیر نیز آغاز شده، موجب جاری شدن رودخانه های فصلی بردسیر شده و در ادامه بارش‌ها باعث ورود رواناب به درون شهرها و روستاهای این شهرستان شد.
سیل بردسیر

به گزارش سپهر بردسیر، بر اساس گزارش‌های مردمی در بارندگی‌های اخیر اکثر رودخانه های فصلی بردسیر جاری و برخی نیز طغیان کردند، رودخانه های فصلی در شهرهای بردسیر، لاله زار و گلزار، روستاهای هجین، ماهونک، سرملک، بیدخوان، کوه پنج و سایر مناطق پرآب و جاری شده و بارشها به قنوات، بندهای خاکی، استخرهای آب کشاورزی، محصولات زراعی، واحدهای مسکونی و راه ها خسارتهایی وارد کرده است.

 

در همین راستا سرپرست فرمانداری بردسیر در حاشیه بازدید میدانی از وضعیت رودخانه ها و بندهای آبخیز داری و نقاط حادثه خیز شهرستان اعلام کرد: در بارندگی‌های اخیر اکثر رودخانه های فصلی بردسیر جاری و برخی نیز طغیان کردند.

 

حمزه وفایی افزود: با تدابیر صورت گرفته ی قبلی در جلسات ستاد بحران شهرستان و هشدارهای انجام شده و همچنین همکاری ویژه ی مردم، علی رغم بارشهای شدید به ویژه در ارتفاعات شهرستان مشکل خاصی تاکنون در جاده های مواصلاتی پیش نیامده است، اما خساراتی در حوزه کشاورزی، دامداری، قنوات، بندهای آبخیزداری و تعدادی منازل مسکونی در برخی از مناطق و روستاهای شهرستان وارد شده که در حال حاضر کارشناسان مربوطه مشغول ارزیابی و برآورد این خسارات هستند.

 

وی افزود: در بخش های لاله زار، نگار، گلزار و بخش مرکزی بارندگیها مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده که نهادهای امدادی و مسئولین محلی پیگیر رفع مسائل هستند.

 

وفایی در ادامه با توجه به تداوم بارشها از مردم خواست ضمن رعایت هشدارها از حضور در مناطق گردشگری و بستر رودخانه ها خودداری کنند تا از بروز حوادث احتمالی پیشگیری گردد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار