استاندار کرمان:
در حوزه تنظیم بازار شب عید سپاه کمک کنند تا مردم در بازار شب عید دچار چالش نشوند

استاندار کرمان با بیان اینکه کوتاهی های دوره های گذشته در حوزه بازار جبران می شود به نقش آفرینی راهگشای سپاه در تنظیم بازار اشاره و تاکید کرد: در حوزه تنظیم و اقتصاد بازار شب عید دوستان سپاه کمک کنند تا مردم در بازار شب عید دچار چالش نشوند.
استاندار کرمان
به گزارش آسمان بردسیر، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در دیدار جمع فرمانده و دیگر کارکنان سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت سوم شعبان و روز پاسدار اظهار داشت: سپاه نهادی نظامی، امنیتی و سازندگی است؛ مجموعه ای که از همه چیزهایی که انقلاب نیاز دارد در آن وجود دارد و در همه این حوزه ها نیز پای کار است.

 

به گفته وی سپاه پاسداران در بحث اغتشاشات اخیر و مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار خوب عمل کرد.

 

فداکار اظهارداشت: در حوزه های امنیتی، نظامی، سازندگی، خدماتی، دور زدن تحریم ها و هر اتفاقی که رخ دهد، سپاه یک پای ثابت کار است و به لطف الهی و اخلاص همه نیروهای این نهاد، در همه حوزه ها درخشیده است.

 

استاندار کرمان با اشاره به اینکه زحمت بزرگی بر دوش سپاه کماکان باقی خواهد بود تاکید کرد: ما با استکبار دنیا و کسانی که مدعی دنیا هستند، ذاتا مشکل خواهیم داشت و تا دست از حقوق خود بر نداریم این مشکل وجود دارد و ما از حق خود هیچگاه دست بر نمی داریم.

 

فداکار خاطر نشان کرد: مجموعه اجرایی استان خودش را از سپاه جدا نمی داند و اگر کمک سپاه در خیلی از کارها نبود مطمئنا کار به سامان نمی رسید؛ هرچند نهادهایی که در خط دفاع از انقلاب و نظام هستند با کمترین امکانات، بیشترین زحمت بر دوش آنان است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار