وفایی فرماندار بردسیر:
دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت مهمترین هدف اجرای برنامه سلامت خانواده در شهرستان بردسیر است

[h5ap_inline_player src="https://asemanbardsir.ir/wp-content/uploads/2023/06/sound-5-3.wav"] فرماندار بردسیر گفت: دسترسی و  بهره مندی عادلانه مردم از خدمات سلامت در شهرستان مهمترین هدف اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع شهرستان بردسیر است.
وفایی فرماندار بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی مرکز بهداشت و درمان بردسیر نوشت: حمزه وفایی فرماندار شهرستان بردسیر در ستاد اجرایی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع شهرستان بردسیر با تاکید بر هدف اجرای این طرح گفت: را دسترسی و  بهره مندی عادلانه مردم از خدمات سلامت در شهرستان مهمترین هدف اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع شهرستان بردسیر است.

 

وی ادامه داد: در گذشته شهرستان بردسیر مجری چندین طرح موفقیت آمیز بهداشتی درمانی به صورت پایلوت بوده که امید است با تلاش مسئولین مربوطه این مهم نیز در جهت ارتقاء سطح  سلامت مردم شهرستان با موفقیت اجرا گردد.

 

در ادامه  این جلسه کارشناس مسئول گسترش و توسعه شبکه مرکز بهداشت شهرستان بردسیر  اهداف کلان و اختصاصی  طرح،کمیته های مربوطه و ساختار اجرایی را تشریح کرد و از نمایندگان سازمان های بیمه گر شهرستان خواست در راستای تحقق اهداف طرح برنامه ملی سلامت خانواده  طبق دستورالعمل های اجرایی تعامل و همکاری لازم را با مرکز بهداشت داشته باشند.

 

سپس خردمند مدیر بیمارستان قائم (عج) بردسیر در اجرای این برنامه و پذیرش ارجاعیات طبق دستورالعمل های وزارت بهداشت و درمان  اعلام آمادگی کرد.

 

در ادامه مسئولین سازمانهای بیمه گر شهرستان ضمن اعلام تعامل و همکاری در اجرای برنامه، حمایت خود در جهت پوشش منابع مالی و نظارت طرح همانند طرح پزشک خانواده و بیمه روستایی طبق قوانین بیمه ای  اعلام نمودند.

 

در پایان ابلاغ اعضاء ستاد اجرایی برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع توسط فرماندار شهرستان بردسیر اعطاء شد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار