ذوالعلی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسیر :
دستگاه‌های مربوطه در طرح نهضت ملی مسکن جهت آماده‌سازی زیر ساخت‌های شهری همکاری نکرده‌اند/ شبکه آب آشامیدنی تامین نشده است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسیر گفت : با وجود اینکه در شهر بردسیر شاهد استقبال خوبی از سوی مردم بودیم اما متاسفانه دستگاه‌های مربوطه در جهت آماده‌سازی زیر ساخت‌های شهری همکاری نکرده‌اند
ساختمان
به گزارش سپهر بردسیر به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن طی سفر دو روزه خود به کرمان به همراه رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان، معاونت‌های مربوطه سازمان ملی زمین و مسکن، و روسا و مدیران مربوطه، از شهرستان بردسیر بازدید کرد.

 

پیمان ذوالعلی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسیر در جریان این بازدید ضمن ارائه گزارش به مشکلات شهرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه شهرستان بردسیر با توجه به نزدیک بودن به مرکز استان و همچنین وجود صنایع فولاد، آنطور که شایسته است، نسبت به شهرستان‌های همجوار مورد توجه قرار نگرفته است.

 

ذوالعلی افزود: در شهر بردسیر در طرح نهضت ملی مسکن از شهرهای پیشگام بوده‌ایم و تا به حال ۲۳۹ قطعه زمین به صورت دو واحدی در سه فاز تحویل بنیاد مسکن داده ایم که خیلی از این واحدها در مراحل تکمیلی قرار دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه در شهر بردسیر شاهد استقبال خوبی از سوی مردم بودیم اما متاسفانه دستگاه‌های مربوطه در جهت آماده‌سازی زیر ساخت‌های شهری همکاری نکرده‌اند، به عنوان مثال اداره آب و فاضلاب شهرستان تا به حال اقدامی در جهت شبکه آب آشامیدنی این طرح انجام نداده است.همه ارکان دولت در طرح نهضت ملی مسکن مسئولیت دارند.

 

در ادامه ی این بازدید رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن  ضمن تشکر از سازمان ثبت اسناد در جهت همکاری با طرح نهضت ملی مسکن گفت: متاسفانه در طرح نهضت ملی مسکن اکثر دستگاه‌ها فراموش کرده‌اند که این طرح ملی بوده و اولویت اول دولت است.

 

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یک نهضت مطرح شده و وزارت راه و شهرسازی تمام دولت نیست که همه مشکلات طرح نهضت ملی مسکن را حل کند.

 

رضایی به زمین‌های مازاد دستگاه‌های دولتی در شهرستان اشاره کرد و گفت: باید زمین‌های مازاد دستگاه‌های دولتی همه شهرها شناسایی و طبق ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن سند به نام راه و شهرسازی انتقال یابد.

 

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: درباره واگذاری زمین به صورت تک‌نفره در طرح نهضت ملی مسکن، باید در جلسه شورای مسکن، استاندار به عنوان نماینده عالی دولت تصمیم گیری کند.

 

وی همچنین درباره ساختمان اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسیر گفت: از هزینه فروش اراضی راه و شهرسازی در شهرستان باید مابقی ساختمان تکمیل شود.

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار