مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:
دیار کریمان آماده میزبانی از جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برنامه های بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی کرمان را برای آخر هفته جاری تشریح و جزییات آن را اعلام کرد.
28 جشنواره شعر رضوی کرمان

به گزارش آسمان‌بردسیر، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محسن روحی افزود: علاوه بر مراسم افتتاحیه و اختتامیه در طول زمان برگزاری جشنواره ۲ برنامه دیگر در کرمان تدارک دیده شده است.

 

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه صبح روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۹ صبح از گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

 

روحی اظهار داشت: عصر همان روز و از ساعت ۱۹ مراسم شعرخوانی عمومی با عنوان عرض ارادت به ساحت مقدس امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا( ع) در حسینیه مرحوم حاج ماشاءالله خداداپور ( خیابان مولوی ۷ ) برپا می شود.

 

وی گفت: نشست تخصصی بررسی روند حرکت شعر آیینی با محوریت شعر رضوی نیز برنامه ای است که روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۹ و با حضور جمعی از اساتید و شاعران کشوری و استانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: مراسم اختتامیه جشنواره نیز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۹ در تالار فرهنگ و هنر کرمان واقع در بلوار شهید صدوقی (جاده تهران ) و با حضور جمعی از چهره های مطرح کشوری و شاعران مطرح برپا خواهد شد که در نهایت این جشنواره با معرفی نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف به کار خود پایان می‌دهد.

 

وی همچنین از برپایی نشست شعرخوانی با حضور تعدادی از مهمانان و شاعران استانی و کشوری در روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ‌در شهرستان رفسنجان خبر داد و افزود: در این برنامه نیز تعدادی از شاعران مطرح استان و کشور شعرخوانی می‌کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار