معروفی معاون بسیج مستضعفان در کرمان:
ذره‌ای از آرمان‌های جبهه مقاومت عقب‌نشینی نخواهیم کرد

معاون بسیج مستضعفان گفت: مثلث مقاومت، جهاد و شهادت را شهید سلیمانی زنده کرد و ذره‌ای از آرمان‌های جبهه مقاومت عقب‌نشینی نخواهیم کرد.
معروفی

به گزارش سپهر بردسیر، سردار حسین معروفی در همایش بررسی ابعاد حقوقی ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از مسئولین ارشد قضایی، اجرایی و حقوقدانان استان کرمان در دادگستری استان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: فقط پیگیر پرونده ترور شهید قاسم سلیمانی نیستیم، چرا که دشمن با این اقدام ناجوانمردانه، قلب ایران را زد و ما در واقع پیگیر پرونده حقوقی قلب مردم ایران هستیم.

 

 

وی با بیان اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی معجزه انقلاب اسلامی ایران است، گفت: حاج قاسم هنر ولایت را به رخ عالمیان کشید و معرفی حقیقی انقلاب اسلامی را انجام داد.

 

 

معاون بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه ذره‌ای از آرمان‌های جبهه مقاومت عقب‌نشینی نخواهیم کرد و آنچه که حاج قاسم ترسیم کرده است مو به مو عملیاتی می‌شود، بیان کرد: مثلث مقاومت، جهاد و شهادت را شهید سلیمانی زنده کرد و این مثلث پیگیری می‌شود.

 

 

وی با بیان اینکه بیش از 200 هزار نفر روز گذشته بر سر مرقد مطهر حاج قاسم حاضر شدند، افزود: در جای جای ایران و حتی در کوچکترین روستای ایران، مراسم سالگرد شهید سلیمانی برگزار شد.

 

 

معروفی با اشاره به اینکه امام جامعه سه سال خانواده شهید سلیمانی را به حضور می‌پذیرد و در هر بار مطلب جدیدی در مورد حاج قاسم می‌گوید، گفت: مطالبه جدی مردم ایران پیگیری پرونده قاتلین شهید سلیمانی است.

 

 

وی با بیان اینکه حاج قاسم اسلام ناب محمدی را به رخ دنیا کشید و آن را پیاده‌سازی کرد، ادامه داد: شهید سلیمانی کار بزرگی انجام داد و اسلام اهل‌بیتی را به جهانیان معرفی کرد.

 

 

معاون بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه شهید سپهبد قاسم سلیمانی بسترسازی ظهور را انجام داد و این کار بزرگی است، افزود: مردم عراق 20 روز سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت و شهدای مقاومت را برگزار کردند.

 

 

وی با بیان اینکه در اتفاقات اخیر عده‌ای با بی‌غیرتی در کشور سکوت کردند، اما مردم به موقع در صحنه حاضر شدند، گفت: خدمات شهید سلیمانی به مردم فراگیر و جامع‌الاطراف بود و در این مسیر نگاه حزبی، گروهی و سیاسی نداشت.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار