معاون آموزش و پرورش استان کرمان:
راه‌اندازی ۹۰۰ پایگاه آموزشی و مطالعاتی برای دانش آموزان کنکوری کرمان/ حضور 39 هزار معلم در سراسر استان کرمان

معاون آموزش و پرورش استان کرمان از راه‌اندازی بیش از ۹۰۰ پایگاه آموزشی و مطالعاتی برای دانش آموزان کنکوری سراسر استان خبر داد.
درس خواندن

به گزارش آسمان‌بردسیر، عباس ارجمند معاون آموزش و پرورش استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم، با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم، اظهار داشت: 39 هزار معلم در سراسر استان کرمان داریم که با وجود مشکلات عدیده‌ای که پیش رو دارند، برای تعلیم و تربیت و پیشرفت دانش آموزان و جامعه با تمام توان و قدرت تلاش می‌کنند.

 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت انقلابی در حوزه آموزش و پرورش در استان کرمان، بیان کرد: اقدامات زیادی در حوزه‌های مختلف تربیتی، آموزشی، ورزشی، سلامت و … برای دانش آموزان در استان کرمان انجام شده است.

 

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به برگزاری بزرگترین جشن تکلیف کشور با حضور 5 هزار دانش آموز کرمانی در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان اشاره کرد و ادامه داد: سال قبل اعزام 5 هزار دانش‌آموز دختر و پسر استان کرمان را به اردوهای راهیان نور در مناطق جنگی جنوب کشور داشتیم.

 

وی با اشاره به وجود مرقد مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، گفت: سال گذشته بیش از 30 هزار دانش آموز استان کرمان در قالب اردوهای راهیان مکتب حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان حضور یافتند.

 

ارجمند به اقدامات انجام شده در حوزه آموزشی در استان کرمان نیز اشاره کرد و افزود: بیش از 900 پایگاه آموزشی و مطالعاتی در سراسر استان کرمان برای آموزش دانش آموزان کنکوری راه‌اندازی شده است.

 

وی ادامه داد: در این پایگاه‌های مطالعاتی با کمک معلمان و اساتید مجرب آموزش‌های لازم به دانش آموزانی داده می‌شود که توان مالی برای حضور در کلاس‌های خصوصی کنکور را ندارند و این دانش آموزان می‌توانند این خدمات را در سراسر استان دریافت کنند.

 

مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت ارتقای سطح آموزشی در مدارس، بیان کرد: مسیر آینده روشن کشور از دروازه مدارس می‌گذرد؛ اهمیت کار آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست اما کار بزرگ و گسترده‌ای که در آموزش و پرورش باید انجام شود نیاز به کمک، همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌ها با این نهاد دارد تا بتوانیم در آینده جامعه متعالی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار