به منظور متمرکزتر شدن رویدادهای مرتبط با سردار سلیمانی؛
راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی و هنری حاج قاسم سلیمانی

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در بدو ورود به این استان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت ادای احترام کرد و از راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی و هنری حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
وزیر ارشاد در کرمان
به گزارش آسمان بردسیر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در استان کرمان، پس از زیارت مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان از راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی و هنری حاج قاسم سلیمانی (مقاومت) خبر داد و گفت: قرار است به منظور متمرکزتر شدن رویدادهای فرهنگی و هنری مرتبط با سالروز بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی، دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی و هنری حاج قاسم سلیمانی  در استان کرمان راه اندازی شود.

 

همچنین دیدار با خانواده شهیدان خیامی از شهدای شاخص استان کرمان و دیدار و گفتگو با نمایندگان اصناف فرهنگی و هنری و رسانه ای برنامه بعدی وزیر فرهنگ در سفر یک روزه به این استان خواهد بود.
 
 
گفتنی است، امروز عصر طی مراسمی تالار مرکزی فرهنگ و هنر کرمان به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین  مجموعه های  فرهنگی هنری کشور  پس از سالها بلاتکلیفی که با اهتمام دولت مردمی به سرانجام رسیده است، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بطور رسمی به بهره برداری خواهد رسید.
 
 
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار