فرمانده انتظامی بردسیر خبر داد؛
رهایی کودک ربوده شده‌ی بوشهری در عملیات ضربتی پلیس بردسیر

فرمانده انتظامی بردسیر از دستگیری عاملان گروگانگیری یک پسر بچه شش ساله از بوشهر در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.
سرهنگ منصور رمضان نژاد
به گزارش آسمان‌بردسیر، ایسنا نوشت: سرهنگ منصور رمضان نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر  گفت: در پی اعلام گزارشی از پلیس بوشهر مبنی بر ربوده شدن یک پسر بچه شش ساله و احتمال ورود خودروی حامل این کودک به استان‌های همجوار، موضوع به تمامی واحدهای انتظامی شهرستان بردسیر منعکس شد.

 

وی افزود: در این راستا ماموران پاسگاه انتظامی کوه پنج به سرعت وارد عمل و نسبت به پایش دقیق ترددهای محور سیرجان به بردسیر اقدام کردند که با توجه به حساسیت رهایی این گروی خردسال و با اجرای طرح مهار در تمامی محورهای مواصلاتی در نهایت خودروی مورد نظر هنگام عبور از محور «سیرجان-بردسیر» با هوشیاری ماموران این پاسگاه شناسایی و متوقف شد.

 

سرهنگ رمضان نژاد تصریح کرد: خوشبختانه این گرو در کمتر از دو ساعت از زمان گزارش وقوع گروگان گیری آزاد و پنج متهم که درصدد انتقال او به یکی از استان های شمال شرق کشور بودند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر با اشاره به تحویل این کودک به خانواده اش خاطرنشان کرد: علت و انگیزه این جرم خشن اختلافات خانوادگی عنوان شده اما به هر ترتیب برخورد پلیس و دستگاه قضائی با مخلان نظم و امنیت جدی و قاطع خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار