حجت الاسلام کرمانی امام جمعه ی بردسیر:
رهبر معظم انقلاب بزرگ مردی است كه در چشم آزادی خواهان جهان عزتمندی دارد

امام جمعه بردسیر گفت : اهانت به بزرگ مردی كه در چشم آزادی خواهان و حق طلبان جهان عزتمندی دارد و مرجع تقلیدی كه دارای مقام مرجعیت سیاسی و مرجعیت دینی می باشد، نشان از مستأصل شدن غرب و پذیرفتن شكست است.
امام جمعه بردسیر

به گزارش آسمان کویر، حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه ی شهرستان بردسیر در خطبه های این هفته ی نماز جمعه، با محكوم كردن  اقدام هفته نامه شارلی ابدو و دولت فرانسه در اهانت به رهبر معظم انقلاب، گفت: نشریه ی موهن و هرزه گرایی كه گاهاً به مقدسات خود فرانسوی ها هم توهین می كند، در اهانت به بزرگ مردی كه در چشم آزادی خواهان و حق طلبان جهان عزتمندی دارد و مرجع تقلیدی كه دارای مقام مرجعیت سیاسی و مرجعیت دینی می باشد، نشان از مستأصل شدن آنان و پذیرفتن شكست از طرف جبهه غرب در فتنه های سال ۱۴۰۱ می باشد.

 

حجت الاسلام كرمانی افزود: این قبیل اقدامات منحصر به زمان ما نیست بلكه آزار و اذیت جریان حق در طول تاریخ، از سمت جریان باطل در باب استهزاء و تمسخر، همیشگی بوده است و در زمان پیامبر اكرم(ص) نیز با ساحر خواندن پیامبر سعی بر این داشتند كه قرآن را تحت الشعاع قرار دهند و اعجاز كلام حق را سحر و جادو بنامند.

 

امام جمعه ی بردسیر ضمن تبریک سالروز ولادت سرور زنان عالم، حضرت زهرا(س)، روز زن و روز مادر، به بیان روایتی در خصوص ارزش زنان در جامعه ی اسلامی پرداخت و گفت: نقش زن در تاریخ با مظلومیتی كه از تمدن یونان، روم، جاهلیت عرب، اروپای مسیحی تا تمدن امروز در غرب به همراه داشته، تنها به نیروی ارزان كار و ارضاء جنسی مردان منحصر شده است .

 

وی ادامه داد : این در حالی رخ داده است كه در نقطه مقابل آن، دین اسلام دیدگاه و رویكردی كاملاً‌ متفاوت در مورد جایگاه اصلی و شخصیت واقعی زنان ارائه كرده است.

 

خطیب جمعه ی بردسیر با اشاره به نقش مادران و همسران شهداء، كه در زمینه شوهرداری و تربیت فرزند وظیفه خود را تمام وكمال انجام داده اند، بیان داشت: اسلام بیشترین خیر و نیكی را در زن ها می داند و شرط زیاد شدن ایمان را در محبت كردن به زنان و اهل بیت عنوان كرده است تا جایی كه پیامبر اكرم(ص) بهترین افراد را كسی می خواند كه نسبت به خانواده اش خوب و مهربان باشد.

 

امام جمعه بردسیر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری كه جایگاه زنان را در اسلام تحسین كرده اند، اهمیت نقش زن در خانواده را به زیبایی گلی معطر و خوش بو دانست كه برای تنفس در خانه نیاز است و دو نقش اصلی و شأن اصلی زنان را نقش مادری و همسری در خانه عنوان كرد.

 

لازم به ذکر است مردم شهید پرور شهرستان بردسیر در پایان نماز جمعه دراعتراض به اقدام نشریه فرانسوی در توهین به ارزش های دینی و اسلامی راهپیمایی کردند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار