استاندار کرمان:
روایتِ پیشرفت، هنر می‌خواهد/ رسانه‌ها در دهه مقاومت خوش درخشیدند

استاندار کرمان با بیان اینکه روایتِ پیشرفت، هنر می خواهد، گفت: باید خدمات نظام هنرمندانه به اطلاع مردم برسد. متاسفانه برخی از خدمات به خوبی اطلاع رسانی نشده است.
فداکار استاندار کرمان
 

به گزارش آسمان بردسیر، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرمان با موضوع برنامه های دهه فجر با تاکید بر اینکه روایتِ پیشرفت، هنر می خواهد، اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای روایت خدمات نظام است و این سنت خوبی است. اما برای بیان، از شیوه های نو استفاده شود.

 

وی بیان کرد: روایتِ پیشرفت، هنر می خواهد، روابط عمومی ها تجربیات موفق خود را به اشتراک بگذارند. متاسفانه برخی از خدمات به خوبی اطلاع رسانی نشده است.

 

استاندار کرمان با اشاره به تولید محتوای رسانه ها در ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: رسانه ها کارهای تولیدی خیلی خوبی انجام دادند و فضای اجتماعی کشور را در ۱۰ روز تحت تاثیر قرار دادند که از همه آنها تقدیر و تشکر می کنم.

 

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم اظهار کرد: حذف ارز ترجیحی کار بزرگی بود و اگر این طرح اجرا نمی شد، امروز با چالش مواجه بودیم اما اکنون میزان قاچاق بسیار کاهش یافته است.

 

فداکار، توصیه کرد: کارها و اقدامات زیادی در استان انجام شده که در دهه فجر به مردم ارائه شود، البته باید با بیان هنرمندانه روایت شود تا خدمات دیده شود.

 

استاندار کرمان با تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه انرژی، صنعتی، معدنی، مسکن و … در استان، تصریح کرد: پروژه های زیادی در همه شرکت ها در حال اجراست.

 

او خطاب به روابط عمومی ها گفت: بسته های کوچک رسانه ای برای گزارش عملکرد دستگاه های خود تهیه و در ایام الله دهه فجر ارائه کنید.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار