در آئین بزرگداشت روز خبرنگار عنوان شد؛
سخت ترین نوع شرایط جنگی، جنگ با زبان و تبیین است/نقش مفید رسانه ها در شکست نقشه شوم دشمن

آئین بزرگداشت روز خبرنگار با عنوان رسانه حسینی با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه برگزار شد.
سپاه ثارالله

به گزارش سپهر بردسیر، آئین بزرگداشت روز خبرنگار با عنوان رسانه حسینی با حضور سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، حجت الاسلام و المسلمین علی عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

 

سردار محمد علی نظری گفت: اصحاب رسانه در ایام سیل رفسنجان تاثیرگذاری ویژه ای داشتند؛ اطلاع رسانی های صحیحی که از احساس ناامنی در جامعه جلوگیری کرد.

 

رسانه ها مرجع خوبی برای مردم هستند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: خیلی از مشکلات ممکن است در جامعه رسانه ها وجود داشته باشد که مورد سو استفاده و انحرافاتی قرار گیرد اما در استان کرمان این موضوعات را نداریم.

 

 

وی عنوان کرد: رسانه ها مورد وثوق ترین مرجع برای مردم هستند یک خبرنگار به تنهایی می تواند کار یک لشکر را انجام دهد.

 

 

رضا موحد ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: به فال نیک می گیریم درک نقش و جایگاه علمداری حضرت زینب را که اگر این رسانه حسینی نبود، حادثه عاشورا دچار فراموشی یا تحریف می شد.

 

نقش مفید رسانه ها در شکست نقشه شوم دشمن

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: اصحاب رسانه برای شکست نقشه شوم دشمن که هدفش القای ناامیدی به جامعه است نقش مفیدی دارند؛ رسالت شما رسانه ها که با قلم درست خودتان به خوبی ایفای نقش می کنید، این است که بتوانید تصویر مناسبی از جامعه که باعث امیدآفرینی شود منتشر کنید.

 

وی ابراز کرد: اگر حمایت های اصحاب رسانه نبود موفقیت سپاه که یکی از اهداف آن ایجاد امیدآفرینی در جامعه است، محقق نمی شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی عربپور ضمن عرض تبریک سالروز ورود پیروزمندانه آزادگان عزیز را به میهن اسلامی گفت: تشکر ویژه از اصحاب رسانه دارم که رسالت رساندن پیام شهیدان و انقلاب را به عنوان رزمندگان جهاد تبیین و روایت دارند.

رضایت قلبی مجموعه سپاه از رسانه های استان کرمان

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان افزود: بنده رضایت قلبی مجموعه سپاه را از رسانه های استان اعلام می کنم؛ چرا که رسانه ها، باعث پیشبرندگی و پیشرفت جهاد تبیین در استان بوده است.

 

وی اظهار کرد: قاعده تبیین و روایت یک‌مولفه مقدسی است، اگر در جایگاه حق قرار بگیرد؛ چرا که دشمن بر باطل این کار می کند که در برابر جبهه حق قرار بگیرند و همه جا رو به شکست هستند و پیروزیهایشان موقتی است؛ اما جبهه حق پیروزی پس از پیروزی دارد و اگر شکست داشته باشند تکمیل کننده تجاربشان و سعادت آفرین است.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی عربپور بیان کرد: از حرکت بعد از عاشورا حضرت زینب سلام الله علیها و امام سجاد علیه السلام در اربعین خوشه های این تبیین را چیدند که خروجی تبیین قیام لله است و رسوایی دشمن را به دنبال دارد.

جنبه جهادی و انقلابی تبیین، دشمن را مأیوس می کند

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: تبیین با تبلیغ فرق دارد؛ تبیین گفتمانی است که حقایق آنگونه که است به میدان می آورد حقایق وقتی گفته شود دشمن جرات نمی دهد به جنگ دین با وارونگی بیاید؛ بنابراین هرجا تبیین جنبه جهادی و انقلابی به خود بگیرد دشمن را مایوس و امید آفرین برای دوستان است.

 

وی با بیان اینکه چیزی که در فتنه ها می بینیم پشت پرده القائات شیطانی است، عنوان کرد: راه علاج و پیشگیری از این جنگ ترکیبی که ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، نظامی و امنیتی دارد در راس آن جنگ تبیین دشمن است.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی عربپور ادامه داد: دروغ و راست را در کنار هم قرار داده و تبدیل به شبهه می کند و به خورد جامعه می دهد؛ اینجا وظیفه ما به عنوان سرباز جنگ نرم این است که راه و رسم دشمن را رصد کنیم و به مردم تبیین کنیم تا دشمن نتواند وارونگی ایجاد کند این وارونگی در دین همان کاری است که معاویه کرد.

سخت ترین نوع شرایط جنگی، جنگ با زبان و تبیین است

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه بنابراین جهاد تبیین از پیچیدگی های بالایی برخوردار است، اظهار کرد: مردم ایران در جهاد از اموال از ابتدای انقلاب همواره در صحنه بودند.

 

وی ابراز کرد: همچنین در جهاد با جان ها هم که ملت ما شهادت طلب است؛ در جنگ سوریه و عراق بیش از ده هزار ثبت نام شده و آموزش دیده برای اعزام به دفاع حرم داشتیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی عربپور بیان کرد: سخت ترین نوع شرایط جنگی، جنگ با زبان و تبیین است؛ طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر جهاد تبیین نشود، دنیامداران، دین را هم در خدمت خودشان می گیرند مثل بنی امیه که اسلام ناب را به انحراف کشاند.

راه مقابله با دشمن بصیرت افزایی است

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: امروز جنگ به حوزه رسانه و فضای مجازی منتقل شده رسالت اصحاب رسانه، بیشتر از نیروی نظامی و امنیتی است و کار شما دشمن را رسوا می کند همان کاری که زینب سلام الله علیها انجام داد.

 

وی خاطر نشان کرد: راه مقابله با دشمن بصیرت افزایی است، یعنی کلاس جهاد تبیین با بصیرت تکمیل می شود.

 

احمد علیرمضانی گفت: تقارن روز خبرنگار با ایام ارسارت آل الله و نقش حضرت زینب(س) بوده است و همچنین این ایام سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی است که آنان نیز پیام رسانان خون شهدا در دل زندان های بعث بوده اند.

 

مدیر صدا و سیما مرکز استان کرمان ادامه داد: این تقارن عجیب است؛ چرا که رسانه از ابتدای خلقت آدم شکل گرفت و جنگ روانی و تضعیف روحیه از ابتدا بوده است؛ پس خبر و رسانه تاریخی به قدمت وجود بشر داشته است.

 

انتهای پیام/م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار