حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان:
سفر رئیس جمهور به چین در تحولات جهانی تأثیر به‌سزایی دارد

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس جمهور به چین در تحولات جهانی تأثیر به‌سزایی دارد.
شهباز حسن پور

به گزارش آسمان بردسیر، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به چین گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب دولت سیزدهم، فعال کردن ارتباط با کشورهای همسایه، منطقه و دیپلماسی فعال وزارت امور خارجه در کلیه عرصه‌هاست.

 

نائب رئیس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت امور خارجه نه تنها در حوزه سیاست خارجی، بلکه در مسائل اقتصادی، دور زدن تحریم‌ها، ارتباط با کشورهای تأثیرگذار در جهان از جمله چین، روسیه و کشورهای همسایه اقدامات خوبی انجام داده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: سفر رئیس جمهور به لحاظ قرار داد 25 ساله بین ایران و چین از اهمیت خاص و ویژه‌ای در این مقطع حساس کشور برخوردار است و یقین دارم با توجه به حضور یکپارچه مردم در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر پیام انقلاب را به گوش جهانیان رسانند که ملت ایران حامی نظام و انقلاب است.

 

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انعقاد 20 تفاهم‌نامه در این سفر و قراردادهایی که در گذشته مطرح بوده است، تأثیر زیادی در روند فعالیت‌های کشور در تمامی زمینه‌ها می‌تواند داشته باشد.

وی با اشاره به استقبال گرم رئیس جمهور و مقامات چین از رئیس جمهور و هیات بلند پایه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور به چین در تحولات جهانی تأثیر به‌سزایی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار