معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان خبرداد:
شرکت بیش از ۱۸۶ هزار دانش‌آموز کرمانی در جشنواره فرهنگی و هنری فردا

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از مشارکت بیش از ۱۸۶ هزار دانش‌آموز دختر و پسر کرمانی در مرحله آموزشگاهی جشنواره فردا که در رشته‌های مختلف ادبی، نمایشی، آوایی، رسانه و فضای مجازی و هنرهای دستی و تجسمی برگزار شد، خبر داد.
جشنواره فردا کرمان

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان نوشت: سید اصغر سادات حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان نوشت: جشنواره فرهنگی و هنری “فردا” بمنظور استعدادیابی هنری و مهارتی دانش آموزان و سوق دادن آنها به سمت تولید آثار فاخر است که هرساله در رشته‌های هنری از جمله هنرهای نمایشی، آوایی، ادبی، رسانه، فضای مجازی و هنرهای دستی و تجسمی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به شرکت بیش از ۱۸۶ هزار دانش آموز کرمانی در جشنواره فرهنگی و هنری فردا گفت: این جشنواره در سال تحصیلی جاری در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه ای،استانی و کشوری به صورت فرآیند محور در حال برگزاری است.

 

سادات حسینی با بیان اینکه آثار منتخب این جشنواره در رشته‌های مختلف ادبی، نمایشی، آوایی، رسانه، فضای مجازی و هنرهای دستی و تجسمی به دبیرخانه کشوری مسابقات در تهران ارسال می‌شود خاطر نشان کرد: دانش آموزان استان کرمان در تابستان سال گذشته ۵۳ رتبه برتر کشوری این جشنواره را کسب کردند.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: ایجاد ظرفیت‌ فرهنگی و هنری در قالب برگزاری جشنواره‌های مختلف اقدامی مفید و موثر در راستای پُر کردن اوقات سالم فراغت برای دانش آموزان است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار