فرماندار سیرجان :
شرکت گهرزمین همچون همیشه در بحث مسوولیت های اجتماعی موفق عمل کرده است

به مناسبت هفته دولت عضو هیات مدیره ومعاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت سنگ آهن گهرزمین با فرماندار سیرجان دیدار و گفتگو کردند.
گهرزمین
به گزارش سپهر بردسیر، محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت سنگ آهن گهرزمین در فرمانداری سیرجان با علی یعقوبی پور فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

 

در این دیدار که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، علی زهرودی معاون مهندسی، محسن نجف آبادی معاون توسعه و سید شجاع الدین گلسرخی مدیر HSEE گهرزمین نیز حضور داشتند.

 


در این دیدار، محمدرضا خضری پور ضمن تبریک هفته دولت و آرزوی موفقیت برای پرسنل فرمانداری، خواستار تقویت تعاملات و همکاری هرچه بیشتر شرکت گهرزمین و فرمانداری سیرجان شد.

علی یعقوبی پور نیز ضمن تشکر از اقدامات و همکاری های شرکت گهرزمین در زمینه مسوولیت های اجتماعی بخصوص کمک رسانی در سیل اخیر، از تلاش های این شرکت قدردانی نمود و خاطر نشان کرد: خوشبختانه همچون همیشه شرکت گهرزمین در بحث مسوولیت های اجتماعی موفق عمل کرد و در بارندگی ها و سیل اخیر به یاری مردم شتافت، همانطور که ماشین آلات گهرزمین در دورترین نقاط مرزی شهرستان نیز مشغول خدمت رسانی هستند و این مهم بسی جای خرسندی و خوشنودی است.
انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار