مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان:
شهرستان بردسیر با ۱۴۳ درصد بیشترین تعهد اشتغال در استان را انجام داده است

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان با تحلیل عملکرد شهرستان ها در اجرای تعهد اشتغالشان از ابتدای سال تاکنون گفت: بردسیر با ۱۴۳ درصد بیشترین تعهد اشتغال خود را انجام داده و شهربابک با ۶۸.۷۶ درصد شهرستانی است که در این زمینه در رتبه آخر قرار دارد.
مجتبی مصباح مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، ایسنا نوشت: مجتبی مصباح مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان اظهار کرد: در سال جاری تعهد اشتغال استان ۶۰ هزار و ۳۷۴ مورد بود که کرمان ۱۰۳ درصد تعهد اشتغال خود را انجام داده است.

 

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به عملکرد دستگاه ها در اجرای تعهد اشتغالشان عنوان کرد: کمیته امداد با ۱۲۱ درصد و بنیاد مسکن با ۴۱ درصد به ترتیب بیشترین و کمترین تعهد را در این زمینه در سال جاری تاکنون انجام داده اند.

 

او به ارائه گزارش نتایج پایش اشتغال و آسیب شناسی پراخت و گفت: این مهم به سه روش پیامکی، نظارت حضوری و گزارش خواسته شده، صورت گرفته است.

 

بیشتر بخوانید:
         تعهد ایجاد اشتغال ۶۰ هزار و ۳۷۴ نفری در کرمان محقق شد
         شهرستان بردسیر از نظر درصد تحقق اشتغال در صدر جدول است

 

مصباح ادامه داد: در رصد اشتغال الزاما نباید افراد بیمه شده باشند، زیرا برخی از افراد با دریافت تسهیلات خوداشتغالی برای خود شغل ایجاد کرده که فرد می تواند خودش را بیمه نکند و این مهم در حوزه کشاورزی و اصناف بیشتر دیده می شود.

 

او رتبه اشتغال استان کرمان از نظر تعداد در کشور را ششم اعلام کرد و افزود: کرمان، تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی استان را در سال آینده ۴۵ هزار و ۷۴ پیشنهاد داده است.

 

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان از عملکرد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی سخن به میان آورد و گفت: ۷۹۱ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۶ در پنج مرحله به استان کرمان ابلاغ شد. ۷۲۷ میلیارد تومان از ابتدای طرح تاکنون در استان پرداخت شده و در این زمینه در سال جاری ۱۶۳ طرح با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان که زمینه اشتغال ۳۴۷ نفر را ایجاد کرد، پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار