از تولید کیک تا خودروسازی؛
“شیرین عسل” به مصاف ایران خودرو و سایپا می‌رود

شیرین عسل به تازگی اعلام کرده است که قصد ورود به حوزه خودروسازی را دارد.
شیرین عسل
 

به گزارش آسمان‌بردسیر، شیرین عسل یکی از برندهای شناخته‌شده ایرانی در حوزه مواد غذایی است. محصولات این برند را در سرتاسر ایران می‌توان یافت. حتی از مدت‌ها پیش، این شرکت فروشگاه‌های اختصاصی خود را در شهرهای مختلف برپا کرده است تا به عرضه انحصاری محصولات خود بپردازد.

 

بااین‌حال به نظر می‌رسد که روند گسترش کسب‌وکار شیرین عسل توقف‌ناپذیر است. این شرکت به تازگی اعلام کرده است که قصد ورود به حوزه خودروسازی را دارد.

این خبر را «یونس ژائله سعدآباد»، مالک و مدیرعامل هلدینگ غذایی شیرین‌عسل اعلام کرد. بنابر گفته‌های او، مجوز تولید خودرو توسط این شرکت در روز سی‌ام فروردین ماه 1402 صادر شده است. بااین‌حال هنوز طرح شیرین عسل به مرحله اجرایی وارد نشده است.

 

خط تولید این کارخانه هم‌اکنون درحال احداث است، اما این که چه محصولاتی در چه زمانی توسط شیرین عسل به بازار عرضه شوند، هنوز مشخص نیست.

 

اخبار مرتبط با تولید خودرو توسط شیرین‌عسل به همین‌جا محدود نمی‌شوند. مدتی پیش «صابر پرنیان»، رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی، در رابطه با مدل خودروی تولیدی توسط هلدینگ غذایی شیرین عسل گفته بود: «این خودرو یک خودرو روز اروپایی است.

 

خودرو یاد شده طی ۱۸ ماهه اول پروژه به‌ صورت قطعات کاملاً منفصل از هم تولید خواهد شد. پس از آن در ۱۸ ماهه آتی داخلی‌سازی خودرو انجام می‌شود.»

 

آیا شیرین عسل به سرنوشت زر ماکارون دچار می‌شود؟

شیرین عسل تنها شرکت صنایع غذایی داخلی نیست که تصمیم گرفته است به بازار خودرو ورود کند. پیش از این و در سال 1401، زر ماکارون خبر از ورود خود به حوزه خودروسازی داد. با‌این‌حال تاکنون هیچ خبر دیگری از سایت تولید خودرو زر ماکارون یا محصولات آن به بیرون مخابره نشده است.

 

حال باید منتظر ادامه اخبار مرتبط با راه‌اندازی سایت تولید خودرو شیرین عسل باشیم. درحالی‌که وعده‌های زر ماکارون برای رقابت با سایپا و ایران خودرو تاکنون تحقق پیدا نکرده‌اند، مشخص نیست وعده‌های شیرین عسل به چه نتیجه‌ای منتهی می‌شود.

 
 
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار