معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان:
طرح فرزندان حاج قاسم در کرمان اجرا می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح فرزندان حاج قاسم در کرمان خبر داد.
دختران حاج قاسم

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان نوشت: سید اصغر سادات حسینی گفت: در سطح استان ۳۷ دارالقرآن داریم که با به کارگیری ۱۸۵ نفر عامل اجرایی ۹ هزار و ۲۵۰ نفر قرآن آموز را برای طرح تثبیت روخوانی و روان خوانی قرآن کریم و طرح فرزندان قرآنی حاج قاسم آموزش می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه اگر برنامه مناسبی برای تابستان داشته باشیم بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی استعدادها فراهم می‌شود، افزود: بی برنامگی برای اوقات فراغت زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان را فراهم می‌کند و ثبت نام در پایگاه‌ها از ۱ تیر ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: ۶۵ کانون فرهنگی – تربیتی فعال داریم که با ۳۹۰ نفر عامل اجرایی، آموزش ۱۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز را در رشته‌های مختلف هنری و ورزشی بر عهده دارند.

 

سادات حسینی با اشاره به اینکه ستاد اوقات فراغت امسال با شعار “تربیت بدون توقف” فعالیت می‌کند، گفت: ۶۴ نفر عامل اجرایی هم ۱۲ هزار دانش آموز را در ۱۶ اردوگاه فعال پوشش می‌دهند.

 

وی گفت: در مدارس ۱۹۵ پایگاه با حضور ۹۷۵ نفر عامل اجرایی با حضور ۳۹ هزار دانش آموز و ۴۵ کانون ورزشی با ۲۲۵ نفر عامل اجرایی با حضور ۴۵ هزار نفر شرکت کننده فعالیت می‌کنند.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۳۷ مرکز مشاوره با ۱۱۱ نفر عامل اجرایی با خط تلفنی ۱۵۷۰ همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۰ کار مشاوره اورژانس دانش آموزی را انجام می‌دهند و ۳۷ پژوهش سرا هم با ۱۱۱ عامل اجرایی با حضور ۵ هزار و ۵۵۰ نفر شرکت کننده در استان فعالیت می‌کنند.

 

سادات حسینی خاطرنشان کرد: همچنین تشکل‌های دانش آموزی از جمله اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی، سازمان جوانان هلال احمر و سازمان دانش آموزی هم در زمینه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزی فعالیت می‌کنند.

 

وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت سایر نهادها و دستگاه‌ها بتوان دانش آموزان بیشتری را در برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت تحت پوشش قرار داد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار