امام جمعه بردسیر در بازدید از طرح های توسعه ای گهرزمین؛
عزم گهرزمین در اشتغالزایی پایدار ستودنی است

امام جمعه، فرماندار و تنی چند از مسوولان شهرستان بردسیر از محل اجرای پروژه های شرکت سنگ آهن گهرزمین در این شهرستان بازدید کردند.
گهرزمین
به گزارش سپهر بردسیر، امام جمعه، فرماندار و تنی چند از مسوولان شهرستان بردسیر از محل اجرای پروژه های شرکت سنگ آهن گهرزمین در این شهرستان بازدید کردند.
محمد گلبن در ابتدای این بازدید از روند و مراحل اجرای طرح های توسعه گهرزمین از جمله تولید آهن اسفنجی، ذوب، نورد و سایر زیرساخت های لازم ( تامین برق ، آب ، گاز و …) در شهرستان بردسیر توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه، حجت الاسلام کرمانی امام جمعه شهرستان بردسیر ضمن تقدیر از اقدامات گهرزمین عنوان کرد: خوشبختانه اکثر شاغلین این پروژه ها از بومیان شهرستان خواهند بود که این مهم بسی جای خورسندی دارد. درواقع عزم گهرزمین در اشتغالزایی پایدار ستودنی است.

 

وی در ادامه بر لزوم همکاری هرچه بیشتر مسوولین شهرستان در راستای تحقق و به ثمر نشستن این پروژه ها تاکید نمود.

 

حمزه وفایی سرپرست فرمانداری بردسیر نیز ضمن تشکر از مدیرعامل و هیات مدیره گهرزمین و همچنین تیم اجرایی این پروژه ها، عنوان کرد: خوشبختانه با اجرای این طرح ها، شاهد اشتغالزایی وسیعی در سطح منطقه هستیم که در حدود ۵۰۰۰ نفر به طور مستقیم و ۱۸ هزار نفر به طور غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار