مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان؛
علت قطع بی‌اطلاع برق مناطقی از کلانشهر کرمان چه بود؟

قطع بدون برنامه قبلی برق مناطقی از شهر کرمان طی صبح روز پنجشنبه در حالی بود که مسئولان شرکت توزیع، علت آن را نقص فنی ناشی از حادثه در یکی از پست‌های فوق توزیع اعلام می‌کنند که با فوریت رفع ایراد شده و به مدار بازگشته است.
قطعی برق
 

به گزارش آسمان‌بردسیر، ایرنا نوشت: قطع برق در مناطق از بلوار جمهوری اسلامی، تا هوانیروز و خیابان هایی از جمله همتی فر، صدوقی، باقرآباد، کمیل، پزشک، شهرک شهرداری و غیره رخ داد که بعد از حدود نیم ساعت در برخی مناطق وصل شد و به گفته مسئولان توانیر، برق سایر نقاط نیز در حال بازگشت به مدار است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در توضیح این موضوع گفت: پست فوق توزیع شماره سه شهر کرمان امروز به علت حادثه از مدار خارج شد که با حضور و اقدام سریع ماموران این شرکت پس از رفع ایراد به مدار بازگشت.

 

محمد سلیمانی ساردو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بروز این حادثه برق مناطقی از شهر کرمان قطع شد که خوشبختانه پس از رفع مشکل به مدار بازگشت و مناطقی هم که تاکنون برق آنها وصل نشده در حال بازگشت به مدار هستند.

 

وی تاکید کرد: علت حادثه در پست فوق توزیع مشکل فنی بود و چنین مشکلات و حوادث خارج از کنترلی به طور معمول در شبکه برق رخ می دهد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان بیان کرد: حادثه در پست فوق توزیع خسارت مهمی نیز نداشته و هم اکنون شبکه در حال انجام فعالیت است.

 

شرکت توزیع برق شمال استان کرمان وظیفه تامین و توزیع برق هفت شهرستان شمال استان کرمان را برعهده دارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار