حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان:
عملکرد استانداران دولت بررسی و عاملان وضع موجود برکنار شوند

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رویکرد دولت در تغییر مدیرکل‌ ادارات با توجه به ارزیابی عملکرد یک سال گذشته آنها در همین دولت بوده و ربطی به دولت قبل ندارد.
حسن پور نماینده بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، شهباز حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از رویکرد دولت درباره تغییر مدیران کل ادارات دفاع کرد و در همین باره به خبرآنلاین گفت: رویکرد دولت در تغییر مدیران کل‌ ادارات با توجه به ارزیابی عملکرد یک سال گذشته آن‌ها در همین دولت بوده و ربطی به دولت قبل ندارد.

 

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان خوزستان از استقبال مردم از دولت مردمی ابراز خرسندی کرد و گفت: ارزیابی عملکرد مدیران دولتی استان‌ها و شهرستان‌ها یکی از برنامه‌های مهم دولت در سفرهای استانی بوده که امیدواریم در سفر رییس جمهور به استان‌های دیگر نیز رویه ادامه پیدا کند.

 

شهباز حسن‌پور بیگلری در پاسخ به این پرسش که منظور دولت از ضرورت جایگزینی مدیر انقلابی به جای مدیران کنونی چیست نیز گفت: مدیر انقلابی یعنی مدیری که خود را بالاتر از مردم نداند. جسور و شجاع و تصمیم‌گیر و بی‌باک و پی‌گیر امورات مردم باشد. مدیری که جهادی کار کند. در جهت خدمت به مردم شب و روز نشناسد. مدیری که قاطع و تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز باشد. پاسخگوی مطالبات مردم را وظیفه خود بداند و در اتاقش به روی مردم باز باشد تا ارتباطش با جامعه و مشکلات آن قطع نشود.

 

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر این که اصلاح مدیران را تنها در حوزه وزیران نباید جست‌وجو کرد بلکه مدیران در بدنه دولت شامل مدیران کل و استانداران نیز باید عملکردشان بررسی و شامل اصلا شوند، از تغییر مدیرکل‌های ناکارآمد، دفاع کرد و رویکرد دولت را در تغییر چنین مدیرانی مثبت دانست و هرگونه ارتباط آن با انداختن توپ مسئولیت مشکلات در زمین دولت قبل را رد و تاکید کرد: همین هفته پیش در بوشهر۱۵ مدیر عوض شد. رییس جمهور پی‌گیر مطالبات مردم است و رویکرد دولت در تغییر مدیرکل‌ ادارات با توجه به ارزیابی عملکرد یک سال گذشته آن‌ها در همین دولت بوده و ربطی به دولت قبل و انداختن مسئولیت بر گردن مدیران کل در دولت قبل ندارد چون استاندار فعلی خوزستان منصوب همین دولت است و می‌توانسته مدیران خودش را بچیند. استاندار دو سال پیش که نیست تا دولت مورد نظرش مدیران ادارات دولت قبل باشد.

 

حسن‌پور تغییر مدیر جهادکشاورزی در استان کرمان را مثال زد وگفت: مدیرجهاد کشاورزی در استان کرمان، در همین دولت منصوب شده و سپس کنار گذاشته شده است. مدیران تغییر و تحول پیدا می‌کنند ربطی به مدیر این دولت و آن دولت ندارد. هر مدیری در ارزیابی دقیق سال گذشته یعنی در دوران خود این دولت امتیاز نیاورده، دولت دارد این تغییرات را انجام می‌دهد. مورد داشته‌ایم که این دولت استاندار خودش را هم ظرف سه ماه عوض کرده است. هرکس نتواند رضایت‌مندی مردم را به‌دست را بیاورد، در این دولت کنار می‌رود و دولت سیزدهم با کسی عهد اخوت نبسته است.

 

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به خبرآنلاین درباره این‌که چرا دولت همین قاطعیت برکناری مدیر ضعیف را در حیطه‌ی هیئت وزیران خودش ندارد و بر ماندن وزیران ضعیف اصرار دارد؟ پاسخ می‌دهد: موضوع برکناری مدیرکل‌هایی که عملکرد ضعیف داشته‌اند یک موضوع جداگانه است و ربطی به استیضاح وزیر ندارد. تشخیص وزیر ضعیف و استیضاح آن دیگر کار مجلس است. منتقدان دولت خوشحال باشند که با همت خود این دولت، مدیران ناکارآمد دارند تغییر می‌کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار