بردسیر به چنین مسئولان جهادی و در تراز انقلاب نیاز دارد؛
عکسی که میتواند بارها تکرار و پربازدید شود/ جلسه‌ای برای خدمت بر روی چمن

تصویری از شهردار بردسیر در پارک شهر منتشر شده است که جلسه‌ی کاری خود با کارکنان شهرداری را بر روی چمن‌های پارک شهر و در محل انجام پروژه‌ها برگزار کرده است.
شهرداری بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، هر از چندگاهی تصویری از یکی از مسئولان از گوشه و کنار کشور منتشر می‌شود که نشان از تلاش و پشتکار و اقدامات انقلابی و خدمت دلسوزانه ی آنان دارد و این تصاویر به قول مجازی ها به سرعت و شدت ترند می شود و در صدر بازدیدهای شبکه های اجتماعی قرار می گیرد.

 

اما اینبار تصویری از شهردار بردسیر در پارک شهر منتشر شده است که جلسه‌ی کاری خود با کارکنان شهرداری را بر روی چمن‌های پارک شهر و در محل انجام پروژه‌ها برگزار کرده است، جلسه‌ای صبحگاهی و در راستای خدمت رسانی به مردم و انجام سریعتر و بهتر پروژه های مرتبط با پارک شهر.

 

این تصویر به نوعی بیانگر این است که شهرستان بردسیر با داشتن پتانسیل های فراوان صنعتی، معدنی، کشاورزی و گردشگری نیازمند چنین مسئولان انقلابی و جهادی است، مسئولانی که دل در گرو پیشرفت و عمران و آبادانی شهر داشته باشند و فرصت خدمت به مردم شریف بردسیر را در هیچ زمان و مکانی از دست نمی دهند.

 

شهرداری بردسیر در چندسال گذشته، مسیر پیشرفت و توسعه را آغاز کرده و امروزه با سرعت بیشتر در حال حرکت است، طرح استقبال از بهار 1402، نهضت آسفالت و پروژه های عمرانی متعدد در سطح شهر که به گفته مسئولان استانی جزو یکی از بهترین عملکردها در بین شهرداری های استان بوده است، نمونه ای کوچک از اقدامات جهادی شهرداری بردسیر است.

 

در ادامه این تصویر را که روابط عمومی شهرداری بردسیر منتشر کرده است، می بینید.

 

شهرداری بردسیر

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار