حجت الاسلام کرمانی امام جمعه ی بردسیر،
غربیها و آمریکا بیشتر از ما به توافق احتیاج دارند

حجت الاسلام کرمانی امام جمعه ی بردسیر گفت : غربیها و  آمریکا بیشتر از ما به این توافق احتیاج دارند و با وجود نزدیک شدن به توافق طرف های مذاکره انتظار تمکین کردن و سلب اراده از ما را دارند
امام جمعه بردسیر

به گزارش سپهر بردسیر، حجت الاسلام علی اکبر کرمانی در خطبه های نماز جمعه ی این هفته ی شهرستان بردسیر ضمن تسلیت شهادت امام سجاد علیه السلام، صحیفه سجادیه را برکت زحمات امام سجاد علیه السلام دانست و گفت: به جوانان توصیه می کنم این کتاب را که دوره کامل اخلاق اسلامی در قالب دعا است مطالعه کنند و با کاربرد در زندگی خود در جهت ارتقای اخلاق اسلامی در خانواده و‌جامعه گام بردارند.

 

وی ضمن اشاره به کودتای ۲۸ مرداد گفت: طی این ۶۹ سال هر جا مسئولین ما  به آمریکا اعتماد کردند ضربه ی این اعتماد را خورده اند زیرا  رژیم آمریکا اشتهای سیری ناپذیر نسبت به کشور ما دارد  و هنوز هم دست از سر ما برنداشته است.

 

حجت الاسلام کرمانی از مذاکرات هسته ای به رفع تحریم های ظالمانه تعبیر کرد و افزود: غربیها و  آمریکا بیشتر از ما به این توافق احتیاج دارند و با وجود نزدیک شدن به توافق طرف های مذاکره انتظار تمکین کردن و سلب اراده از ما را دارند که قطعا مقاومت نتایج خوبی را برای ما همراه خواهد داشت و  جوسازی های دشمن  در فضای مجازی، ترفندی برای القاء وابستگی آب و نان مردم به مذاکرات است.

 

خطیب جمعه بردسیر در پیش بودن هفته دولت را گرامیداشت و تصریح کرد: در یک چشم بر  هم زدن یک سال از شروع  دولت سیزدهم گذشت و این دولت در راستای تحقق  شعار خود که دولت مردمی و ایران قوی است عملکرد خوبی در یک سال گذشته داشته است.

 

حجت الاسلام کرمانی به شکار ۲۰ ثانیه ای سلمان رشدی ملعون اشاره کرد و افزود: این اتفاق چند پیام مهم داشت که اگر خوشبینانه به آن نگاه کنیم این‌کار توسط یک جوان لبنانی متولد و ساکن امریکا  بعد از سه دهه از صدور این فتوا توسط امام راحل انجام شده است که ده سال بعد از این فرمان به دنیا آمده و حتی امام را ندیده است که جای تامل دارد.

 

وی افزود: در نگاه بدبینانه  این کار خود غربیهاست که خسته شده اند از هزینه های سنگین محافظت از سلمان رشدی که باز هم این پیام را برای دنیا دارد که امریکا برای دوستان خود هم قابل اعتماد نیست و نکته دیگر اینکه آنها قادر به تامین امنیت خود در کشور خودشان نیستند بنابراین این پیامی است برای همه قاتلان و عاملان ترور شهید سلیمانی که بدانند در امان نیستند.

 

امام جمعه بردسیر در پایان به روز جهانی مسجد و سالروز تخریب مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها اشاره کرد و گفت: مساجد از ابتدای ایجاد اولین مسجد توسط پیامبر اکرم علاوه بر پایگاه معنوی، پایگاه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای مردم بوده است و تاکید امامین انقلاب بر احیاء مساجد در همین راستا است که مردم باید در جهت ارتقاء مساجد محله به مساجد طراز اسلامی همت کنند.

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار