فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
فتنه اخیر بزرگترین جنگ رسانه‌ای و ترکیبی بود که بیش از ۲۰۰ لشکر سایبری و رسانه‌ای به میدان آمدند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فتنه اخیر بزرگترین جنگ رسانه‌ای و ترکیبی بود و بیش از ۲۰۰ لشکر سایبری و رسانه‌ای به میدان آمدند و به‌دنبال اهداف شوم خودشان بودند که با هوشیاری مردم این نقشه‌ها خنثی شد.
فرمانده سپاه کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، فارس نوشت: سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار فداکار استاندار کرمان با جمعی از فرماندهان سپاه ثارالله به‌ مناسبت روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: سپاه در تمام بحران‌های طبیعی و یا فتنه‌انگیز حضور داشته است.

 

وی بیان کرد: بسیجیان و پاسداران به همراه سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی همیشه در وسط میدان بوده‌اند و در فتنه اخیر هم حضور داشتند که باید تشکر ویژه از همه عزیزان داشته باشیم.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: فتنه اخیر بزرگترین جنگ رسانه‌ای و ترکیبی بود و بیش از ۲۰۰ لشکر سایبری و رسانه‌ای به میدان آمدند و به‌دنبال اهداف شوم خودشان بودند که با هوشیاری مردم این نقشه‌ها خنثی شد.

 

نظری ادامه داد: امروز مردم پای‌کار، علاقه‌مند به نظام و هوشیار ایران اسلامی یکی از دستاوردهای نظام هستند و بزرگترین کار ما در بحث خدمت به نظام و دستاردهای انقلاب نیز دفاع از این مردم در بحث امنیتی، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی‌ست.

 

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید «در همه عرصه‌ها که دشمن وارد می‌شود با سد عظیم سپاه روبه‌رو می‌شود و به‌همین دلیل به‌دنبال توطئه علیه این نهاد است، همه این عزت و عظمت از خداست و به دلیل صبر و ایثار همه پاسداران عزیز است که باید این مسیر را به‌نحوی ادامه دهید که با جذب جوانان متعهد و تراز انقلاب اسلامی و آموزش و پرورش و تربیت آنها به گام دوم انقلاب دست یابیم»، و این سخن رهبری یک افتخار برای ما پاسداران است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار