رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در کرمان:
فساد در هر نقطه و به هر شکل به عنوان خط قرمز قوه قضائیه است

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: فساد در هر نقطه، به هر اندازه و هر شکل به عنوان خط قرمز است و به شدت با آن برخورد خواهد شد.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه
 

به گزارش آسمان بردسیر، ایسنا نوشت: حجت الاسلام علی عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در آئین تکریم و معارفه رؤسای حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار کرد: در قضایای اخیر نیروهای پر تلاش، مؤمن و خستگی ناپذیر امنیتی، حفاظتی و نظامی مخلصانه و با تمام وجود از شرافت اسلام، قرآن و ملت ایران دفاع کردند.

 

وی افزود: دشمنان تمام قد به جنگ با نظام آمدند و می خواستند با ضربه زدن به اصل دین و باورهای اعتقادی مردم، اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرند، که با حضور مقتدرانه نیروهای انقلاب نقشه شوم آنها یک بار دیگر نقش بر آب شد.

 

عبداللهی با تبیین اهداف و ترسیم خط رسانه ای دشمن افزود: انقلاب زدایی و بی هویت کردن انقلاب اسلامی به ویژه در بین نسل جوان به عنوان یک راهبرد و از اهداف جدی دشمنان نظام است که این بار می خواستند با تبلیغات گسترده و مسموم و با به خدمت گرفتن تمام توان رسانه ای و طرح ادعای پوچ حمایت از آزادی به آن دست یابند.

 

وی در ادامه افزود: دلیل آنکه دشمن با این همه ذلت، خفت، بدبختی و نکبت عقب نشینی کرد، اشتباه در محاسبات و عدم شناخت دقیق از گردانندگان این نظام بود، چرا که گردانندگان حقیقی این نظام در حقیقت خود مردم هستند و معتقدند که تعبد در ولایت پذیری و اطاعت از ولایت و پایبندی به آن زمان و مکان نمی شناسد.

 

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: دوباره تمام دنیا عظمت ملت ایران را در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشاهده کرد و این نشان داد که مردم علی‌رغم وجود مشکلات همچنان بر عهد خود پایبند هستند و هر چند حرف برای گفتن دارند اما حاضر نیستند صدای آنها از حلقوم دشمنان این مردم و این نظام بیرون بیاید، باید این نعمت بزرگ را قدر بدانیم و شکرگزار باشیم که بعد از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم اینگونه به میدان آمدند.

 

وی افزود: در همین شهر کرمان حضور مردم نسبت به سال ۹۸، ۴۰ درصد  افزایش داشته که جای تقدیر دارد. چرا که مردم علیرغم وجود تمام این  مشکلات و علیرغم تبلیغات و هجمه های بی نظیر این چند ماه گذشته باز هم برای حفظ آرمان های دینی و در پاسداری از کیان نظام اسلامی خود کوتاه نیامدند.

 

عبداللهی بیان کرد: دشمنان نمی دانند که امام راحل و رهبر عظیم الشأن، نصرت خداوند و نقش مردم را در تحقق این انقلاب باور کرده اند و در مقابل، ملت ایران نیز به آن اعتماد دارند و می دانند که فقط با اتکال به خدا و پیروی از ولایت فقیه می توانند از این گذرگاه ها عبور کنند و ان شاءالله عزت ایران اسلامی روز افزون و اقتدار آن باقی خواهد ماند.

 

وی گفت: امیدواریم که قدم ها، قلم ها، فکر و تدبیر شما این عزّت را در جایگاهی قرار دهد که هیچگاه استحکام آن متزلزل نگردد، اقتداری که در قامت سردار جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی متجلی شد و ان شاءالله به یاری خداوند و با تأسی از راه و مکتب آن شهید عزیز و دیگر شهدای والامقام در مسیری قرار بگیریم که از همه فتنه ها دور باشیم و عاقبت همه ی ما ختم به خیر شود.

 

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر وظیفه ذاتی حفاظت و اطلاعات که همان صیانت از سرمایه انسانی دستگاه قضایی است، بیان کرد: این کار بسیار دشواری است که یک فرد چندین سال با سلامت نفس به عنوان حافظ و نگاهبان شما عزیزان انجام وظیفه نماید حقیقتاً کار دشواری است.

 

وی در ادامه گفت: رویکرد مسئولان دستگاه قضائی همواره حفظ سرمایه انسانی خود بوده، اما فساد در هر نقطه و به هر اندازه و هر شکل به عنوان خط قرمز است و به شدت با آن برخورد خواهد شد. لذا همه عزیزان اعم از قضات، کارکنان و مدیران باید در تمام بخش ها فساد ستیز باشند و به عنوان یک تکلیف الهی با فساد مبارزه کنند.

 

عبداللهی با اشاره به اقدامات ارشادی و پیشگیرانه حفاظت و اطلاعات گفت: قوه قضائیه به عنوان حامی، ملجأ و پناهگاه مردم به ویژه ستمدیدگان است و هیچکس حق ندارد با یک اقدام نابه جا طعم شیرین عدالت در سایه نظام اسلامی را در کام مردم تلخ نماید و زحمات و خدمات قضات شریف و کارکنان زحمتکش آن را زیر سئوال ببرد.   

 

گفتنی است: در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات و خدمات چندین ساله علی شفیعی تقدیر و طی حکمی از سوی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه محسن نیک ورز به عنوان رییس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار