رئیس پلیس راهور کرمان خبر داد:
محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان از اعمال محدودیت ترافیکی در تمامی مسیرهای منتهی به محل برگزاری راهپیمایی توسط پلیس راهور خبر داد.
محدودیت ترافیکی

به گزارش آسمان بردسیر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان در جمع خبرنگاران با اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمان اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس محدودیت‌های ترافیکی برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم به مرحله اجرا در می‌آید.

 

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در شهر کرمان ساعت 10 صبح از محل چهارراه توحید (ارگ سابق) شهر کرمان به سمت مصلای بزرگ امام علی(ع) برگزار می‌شود، گفت: به جهت برگزاری این مراسم محدودیت ترافیکی در تمامی مسیرهای منتهی به این محدوده از 2 ساعت قبل از زمان برگزاری راهپیمایی، توسط پلیس راهور اعمال می‌شود.

 

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه مسیر راهپیمایی روز قدس در کرمان از چهارراه توحید به سمت مصلی بزرگ امام علی‌(ع) کرمان مشخص شده است گفت: در شهر کرمان مسیر‌های منتهی به محل برگزاری راهپیمایی از مسیر خیابان‌های طالقانی، قدس، فلسطین، میدان شورا و بلوار شهید عباسپور تا مصلای کرمان مسدود است.

 

بیشتر بخوانید : ویژه برنامه روز قدس در جوار مزار سیدالشهدای مقاومت

 

وی با اشاره به اینکه در روز جمعه با توجه به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، ترددها در مسیرهای منتهی به مسیر راهپیمایی افزایش پیدا می‌کند، بیان کرد: از مردم خواست داریم به قوانین احترام بگذارند، از توقف بیجا خودداری کرده و با توجه به افزایش حجم تردد عابران پیاده در این روز، سرعت مجاز در سطح معابر را رعایت کنند.

 

خوشوقت با بیان اینکه با آغاز مراسم راهپیمایی روز قدس مسیرهای منتهی به مسیر راهپیمایی تا عبور راهپیمایان مسدود می‌شود، افزود: از شهروندان و کلیه رانندگان تقاضا می‌شود تا مسیرهای جایگزین را برای تردد انتخاب کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار